اینستاگیت

آموزش دی اکتیو کردن اینستاگرام + تصویری و کامل

دی اکتیو اینستاگرام حتما برای شمایی که یکی از کاربران شبکه اجتماعی محبوب اینستاگرام هستید و روز به روز بیشتر عاشق این اپلیکشین میشن کار آسانی نیست. اما اگر به هر دلیلی تصمیم گرفته اید برای مدتی از فضای مجازی دور شوید. دی اکتیو یا حذف موقت اکانت اینستاگرام بهترین راه برای شماست. در این مقاله سایت اینستاگیت آموزش صفر تا صد دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام به صورت تصویری و ویدیویی + نکات حرفه ای حذف موقت اکانت اینستاگرام رو یاد میگیریم. راستی پس از اینکه پیج تون رو دی اکتیو کردین و خاستین دوباره فعالش کنید ما در مقاله رفع دی اکتیو اینستاگرام آن را به شما آموزش داده ایم.

دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام چیست ؟

دی اکتیو یک قابلیتی است که با استفاده از آن میتوانید اکانت اینستاگرام خود را به صورت موقتی حدف کنید. با دی اکتیو کردن حساب شما برای همیشه حذف نمیشود، بلکه حساب شما برای مدتی از دید بقیه کاربران پنهان میشود و هیچ کدام از اطلاعات پیج تون مثل پست ها و… حذف نمیشوند. اگر میخواهید به صورت دائمی و کامل اکانت خود را حذف کنید مقاله دیلیت اکانت اینستاگرام را مطالعه کنید. اما اگر میخواهید به صورت موقت حسابتون را حذف کنید و نمی دانید چگونه اینستاگرام را دی اکتیو کنید اصلا نگران نباشید چون به مقاله درستی سر زده اید.

دی اکتیو کردن اینستاگرام با گوشی📱

امکان حذف موقت اکانت اینستاگرام در اپلیکیشن اینستاگرام وجود ندارد برای همین مراحل دی اکتیو را از نسخه وب یعنی سایت اینستاگرام انجام میدهیم 🙂

1. اولین مرحله اینکه وارد سایت اینستاگرام بشویم و وارد اکانت اینستاگرام خودمون بشویم.

2. همانند تصویر زیر به صفحه پروفایل بروید و روی edit profile کلیک کنید.

3. حال برای شروع مراحل دی اکتیو موقت اکانت اینستاگرام همانند تصویر زیر روی گزینه temporarily disable my account کلیک کنید.

4. در این صفحه شما باید دلیل خود را برای غیرفعال سازی پیج خودتون وارد کنید. همانند تصویر زیر روی select کلیک کنید.

5. پس از کلیک روی گزینه select در مرحله قبل یک صفحه برای شما باز میشود که باید یکی از آنها بر اساس دلیل شما یا شباهت دلیل شما به آن گزینه برای غیرفعال سازی حساب خود را انتخاب کنید. در ادامه و درتصویر زیر برای راحتی شما معنی گزینه های دی اکیتو را براتون نوشتیم.

Just need a break : نیاز به مدتی دور شدن از فضای مجازی
Created a second account : ایجاد یک اکانت جدید
Want to remove something : پاک کردن موقت اطلاعات پیجم
Can’t find people to follow : پیدا نکردن افراد برای فالو کردن
Concerned about my data : نگرانی از بابت اطلاعات حساب
Privacy concerns : نگرانی از بابت حریم خصوصی
Too many ads : تبلیغات بیش از حد
Too busy/too distracting : مشغله کاری/انحراف حواس
Trouble getting started : عدم آشنایی کافی با اپلیکیشن
Something else : موارد دیگر

6. پس از انتخاب دلیل مورد نظر خود همانند تصویر در رمز اکانت مورد نظر خود را وارد کنید.

7. پس از وارد کردن پسورد روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید و در صفحه باز شده برای تایید تصمیم غیرفعال سازی حساب روی yes کلیک کنید.

تبریک! دی اکتیو اینستاگرام به صورت موقت روی پیج شما فعال شد.

📒 شاید بدردت بخوره

نمیدونم دلیل اینکه میخاین با دی اکتیو کردن اکانت تون از اینستاگرام دور بشید چیه؟ ولی اگه به دلیل تعداد فالوور کم تون هست بهتون پیشنهاد میکنم از صفحه خرید فالوور اینستاگرام یا حتی خرید پیج آماده اینستاگرام ما استفاده کن. یا حتی برای افزایش لایک پست هات میتونی از خرید لایک اینستاگرام استفاده کنی.

دی اکتیو کردن اینستاگرام با کامپیوتر 💻

نحوه دی اکتیو پیج اینستاگرام در دسکتاپ و کامپیوتر نیز کار آسانی هست که در ادامه با هم یاد میگیریم.

1. وارد سایت اینستاگرام به آدرس www.instagram.com بشوید و وارد حسابی که میخواهید عملیات غیر فعالسازی موقت را انجام دهید شوید.

2. حالا همانند تصویر زیر وارد روی ایکن پروفایل بزنید و سپس در کادری که باز میشود روی گزینه settings بزنید تا وارد تنظیمات حساب بشوید.

3. در این صفحه روی گزینه temporarily disable my account کلیک کنید.

4. در این صفحه طبق تصویر زیر باید یک دلیل برای دی اکتیو کردن حساب خود بیاورید. در تصویر زیر برای راحتی شما در انتخاب دلیل مناسب ترجمه آن را قرار داده ایم.

5. پس از اینکه دلیل خود را انتخاب کردین در کادر زیر همانند تصویر رمز اکانت اینستاگرام خود را وارد کنید.

6. خب رسیدیم به مرحله آخر، طبق تصویر زیر روی گزینه Temporarily Disable Account کلیک کنید. و سپس برای تایید نهایی حذف موقت اکانت اینستاگرام تون روی گزینه yes کلیک کنید.

تبریک! با هم پیج مون رو دی اکتیو کردیم.

قوانین دی اکتیو و نکاتی که درباره حذف موقت اکانت اینستاگرام که کمتر شنیده میشود

💡قبل از اینکه مراحل غیرفعال سازی اکانت را شروع کنید حتما اکانت خود را به یک ایمیل و شماره تلفن معتبر متصل و تایید کنید.
💡حتما یوزرنام و پسورد خود را به خاطر بسپارید یا یکجا یادداشت کنید، چرا که برای رفع دی اکتیو اکانت اینستاگرام و بازگردانی پیج تون باید حتما اطلاعات پیج را داشته باشید.
💡سعی کنید هنگام دی اکتیو کردن و همچنین رفع دی اکتیو حساب از یک ip استفاده کنید و از فیلترشکن استفاده نکنید.
💡اگر در زمان انتخاب دلیل برای حذف موقت اکانت اینستاگرام گزینه Just need a break که به معنی نیاز به مدتی دور شدن از فضای مجازی است را انتخاب کرده باشید، پس از گذشت 2 ساعت میتوانید دوباره اکانت خود را فعال کنید. اما اگر گزینه های دیگر را انتخاب کرده باشید باید صبر کنید 24 ساعت بگذرد تا بتوانید دوباره اکانت خود را فعال کنید. نکته آخر هم اینکه که شما در هفته، فقط یک بار اجازه به دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام تون دارید.
💡وقتی که مراحل حذف موقت حساب کاربری خود را تکمیل کردین آیدی شما به Instagrammer تغییر میکند.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که آموزش نحوه دی اکتیو کردن اکانت اینستاگرام را به همره تمام نکات مهم آن را به صورت کامل و جامع به شما آموزش بدهیم. حالا شما میتوانید با خیال راحت و بدون نگرانی از بابت حذف دائمی اکانت خود، برای مدتی از فضای مجازی فاصله بگیرید و هر وقت که خاستید دوباره بازگردید؛ جهت بازگردانی اکانت دی اکتیو شده مقاله رفع دی اکتیو اینستاگرام را مطالعه کنید. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

با دی اکتیو کردن پیج شما موقتی حذف و از دید بقیه کاریران پنهان میشود و شما هر وقت که خاستین میتوانید با وارد کردن اطلاعات پیج تون وارد اکانت خودتون بشوید. ولی در دیلیت اکانت دائمی اکانت اینستاگرام پیج شما برای همیشه حذف میشود و امکان بازگردانی حساب وجود ندارد.

خیر. این امکان فقط با استفاده از خود سایت اینستاگرام وجود دارد و در اپلیکیشن اینستاگرام این قابلیت وجود ندارد.

خیر. پیام های ارسال شده شما برای دیگران وجود دارد فقط آیدی شما به Instagrammer تغییر میکند.

در حالت عادی خیر. ولی احتمالا اینستاگرام از اینکه کاربران، هر چند وقت یکبار اکانتشان را دی اکتیو کند خوشش نمی آید. پس رفیق خیلی پیج تون را دی اکتیو نکنید تا دچار مشکل نشوید.

پس از اینکه تمامی مراحل حذف موقت اکانت اینستاگرام تکیمل شد، آیدی پیج شما برای چند ساعت به Instagrammer تغییر میکند و بعد از آن حساب کاربری شما حذف میشود.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. خیلی آموزش کامل و عالی ای بود ممنونم از سایت اینستاگیت، لطفا به کارتون ادامه بدین. 🥰

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *