اینستاگیت

رفع دی اکتیو اینستاگرام + فعال کردن اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده

رفع دی اکتیو اینستاگرام برای شمایی که مدتی از فضای مجازی دور شدین و از این دوری خسته شدین و دل تون برای اینستاگرام تنگ شده و دوست دارید دوباره به فضای مجازی برگردید تنها راه حل مشکله. اگر یاد ندارید اصلا نگران نباشید چون ما در این مقاله از سایت اینستاگیت آموزش 0 تا 100 فعال کردن و برگرداندن اکانت اینستاگرام دی اکتیو شده را به صورت تصویری و ویدیویی + نکات مهم رفع دی اکتیو اینستاگرام را به شما یاد میدهیم. راستی حالا که قراره دوباره به جمع خانواده چند میلیونی اینستاگرام بپیونید به نظرم خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام یا خرید پیج اینستاگرام براتون خوب باشه.

نکات مهمی که قبل آموزش رفع دی اکتیو اینستاگرام باید بدونید

قبل از این که بریم سراغ آموزش بهتون بگم که اگر اکانت اینستاگرام خود را دیلیت و حذف کامل کرده اید، به هیچ عنوان نمیتوانید آن را بازگردانی کنید و باید یک اکانت جدید بسازید و از صفر شروع به کار کنید. برای همین بهتون پیشنهاد میکنم به جای دیلیت اکانت اینستاگرام از ویژگی دی اکتیو کردن حساب استفاده کنید که در مقاله دی اکتیو اینستاگرام آن را به شما آموزش داده ایم. حالا بریم با هم چند نکته مهم رو یاد بگیریم که در حین فعال سازی اکانت دی اکتیو شده، پیج مون برای همیشه حذف یا دیسیبل نشه 🙂

💡سعی کنید که با آی پی ip و گوشی یا دستگاهی که قبلا در اینستاگرام ثبت نام کرده اید و با آن در اینستاگرام فعالیت داشتید و مراحل دی اکتیو کردن اینستاگرام را انجام داده اید، مراحل رفع دی اکتیو اکانت حذف شده را انجام دهید و از فیلتر شکن و دستگاه های دیگر مراحل را انجام ندهید تا اینستاگرام شک نکند.
💡حتما اطلاعات حساب اینستاگرامی که دی اکتیو شده و میخاهید مراحل بازگردانی را روی آن انجام دهید، یک جا برای خود یاداشت کنید چرا که تنها راه برگرداندن پیج دی اکتیو شده با داشتین این اطلاعات از جمله ایمیلی که با آن ثبت نام کرده اید، آیدی یا یوزرنام و پسورد پیج است.
💡اگر هم رمز عبور پیج خودتون رو فراموش کردین و یک جا آن را یادداشت نکرده اید حتما در زمان وارد شدن به حساب، گزینه فراموشی رمز را بزنید یعنی پسورد اشتباهی نزنید به عنوان اینکه شاید همین باشه رمز پیجم. چون که اینستا شک میکنه شاید پیجتون رو برای همیشه از دست بدهید.
💡سعی کنید اگر نام کاربری یا آیدی پیج تون رو یادتون نیست از ایمیل یا شماره تلفن برای ورود به اکانت تون استفاده کنید. به هیچ عنوان چندین بار یوزرنام اشتباه وارد نکنید تا یک وقت اینستاگرام شک نکنه.

آموزش رفع دی اکتیو اینستاگرام با گوشی📱

شاید الان دارید به خودتون میگید یک راه خیلی سختی برای فعال کردن اکانت دی اکتیو شدم در پی دارم . ولی اصلا اینطوری نیست، رفع و برگرداندان پیج دی اکتیو شده خیلی آسونه که الان باهم میریم و میبینم 🙂

1. اولین و آخرین کاری که باید بکنید تا مراحل فعال شدن اکانت دی اکتیو شده با موفقیت انجام بشه وارد شدن به اکانت اینستاگرام تان هست!
طبق تصویر زیر وارد اپلیکیشن اینستاگرام بشوید و به صفحه ورود به اکانت مراجعه کنید و یوزرنام و پسورد پیج خود را ورد کنید.
اگر هم در حال حاظر توی یک حساب دیگر هستید، روی آیکن پروفایل خود بزنید و سپس روی آیدی خود در بالای صفحه کلیک کنید. در صفحه باز شده روی گزینه add account بزنید و سپس روی گزینه Log Into Existing Account بزنید تا طبق تصویر زیر وارد صفحه ورود به حساب کاربری تان بشوید. حالا نام کاربری و پسورد خود را وارد کنید و روی گزینه Log in بزنید.
نکته : چنانچه پسورد اکانت را فراموش کردین از گزینه فراموشی رمز استفاده و وارد حساب تان شوید.

تبریک! دیدید گفتم به همین راحتی مراحل نحوه رفع دی اکتیو اکانت دی اکتیو شده تموم شد.

آموزش رفع دی اکتیو اینستاگرام با آیفون iPhone

اول از همه بهتون بگم که مراحل رفع دی اکتیو اینستاگرام در گوشی های آیفون یا همون اپل، همانند گوشی های اندرویدی هست و شما فقط کافیه اطلاعات ورود به پیجتون را وارد کرده تا پیج تون فعال شود.
ولی خب ما میخاهیم شمایی که الان اینجا حضور داری بهترین تجربه را از سایت خودتون یعنی اینستاگیت داشته باشید، به همین دلیل الان قراره مراحل فعال کردن پیج دی اکتیو شده را با گوشی آیفون به صورت تصویری بهتون آموزش بدیم.🙂

1. همانطور که در تصویر زیر مشاهده می کنید، ابتدا باید آیدی، ایمیل یا شماره تلفن پیجی که قصد بازگردانی آن را دارید وارد کنید.
2. سپس در کادر دوم، رمز پیج را وارد کنید؛ البته اگر پسورد پیج یادتون رفته از گزینه فراموشی رمز Forgot password باید استفاده کنید.
3. و در آخر هم پس از وارد کردن اطلاعات اکانت، فقط کافیه روی گزینه Log in کلیک کنید.

به همین راحتی که دیدین مراحل رفع دی اکتیو اینستاگرام با گوشی آیفون iPhone را انجام دادیم. 🙂

آموزش فعال کردن اکانت دی اکتیو شده اینستاگرام با کامپیوتر 💻

بسیار خب به همان راحتی که مراحل فعال کردن اکانت اینستاگرام با گوشی را در پاراگراف بالا یاد گرفتیم. مراحل فعال کردن اکانت اینستاگرام در کامپیوتر هم همین قدر آسان است که در ادامه مطلب باهم یاد میگیریم.
مرورگر خود را باز کنید و وارد سایت اینستاگرام بشوید و در صفحه لاگین اطلاعات حسابی که دی اکتیو شده و قصد خروج از حالت دی اکتیو را دارید وارد کنید.
1. طبق تصویر زیر در این قسمت نام کاربری یا ایمیل یا شماره تلفن حساب مورد نظر را وارد کنید. اگر آیدی اکانت را فراموش کرده اید حتما از ایمیل یا شماره تلفن استفاده کنید.
2. در این قسمت پسورد اکانت مورد نظر را وارد کنید.
3. چنانچه پسورد اکانتی که اکتیو شده را فراموش کرده اید حتما روی گزینه فراموشی رمز Forgot password کلیک کنید و از این وش وارد اکانت خودتان بشوید.
4. پس از تکمیل اطلاعات حساب کاربری روی گزینه Log in بزنید تا وارد حساب خودتان بشوید تا حساب شما از حالت دی اکتیو خارج بشود.

تبریک! به همین راحتی مراحل بازگردانی و رفع دی اکتیو اکانت اینستاگرام شما با کامپیوتر تمام شد.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که آموزش نحوه رفع دی اکتیو اکانت اینستاگرامی که دی اکتیو شده به همراه تمام نکات مهم آن را به صورت کامل و جامع آموزش بدهیم. به شما تبریک میگویم که دوباره به جمع خانواده چند میلیونی اینستاگرام پیوستید و حال دوباره میتوانید از این شبکه اجتماعی محبوب استفاده کرده و لذت ببرید. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

خیلی راحت، فقط لازمه وارد اکانت دی اکتیو شده بشید، ولی نکات مهمی وجود داره که توی این مقاله بهتون گفتیم تا در هنگام رفع دی اکتیو پیج اینستاگرام تون رو از دست ندین.

بله اصلا نگران نباشید، پس از اینکه مراحل برگرداندن اکانت اینستاگرام خودتون را انجام بدهید. پیج تون به همراه تمامی اطلاعاتی که قبل دی اکتیو کردن داشتید، بدون کم و کاستی برمیگرده 🙂

خیر. اینستاگرام همین طوری الکی حساب کسی رو حذف نمیکند مگر اینکه دچار تخلف بشوید. البته رفیق حتما به نکات مهم و امنیتی که در این مقاله برای جلوگیری از این خطرات گفتیم توجه کنید.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. سلام خسته نباشید.
    ببخشید متاسفانه من در زمان دی اکتیو کردن پیجم از vpn استفاده کردم ولی الان که آمدم این مقاله رو برای رفع دی اکتیو اینستاگرام خوندم متوجه شدم کار اشتباهی انجام دادم .
    و الان هم مشکلم اینکه الان به اون vpn دسترسی ندارم و الان موندم چه کار کنم که یک وقت پیجم از دست نره.🥺
    اگر میشه راهنمایی کنید خیلی ممنون میشم.

    1. سلام قربان شما.
      نیازی نیست خیلی نگران این موضوع باشید چون اینستا با یک تغییر IP پیج تون رو نمی بسته. الان هم شما با همان IP که بیشتر مواقع در اینستاگرام با آن آنلاین می شدید و استفاده می کردید مراحل بازگرداندن پیج تون رو انجام بدین خدا بخاد پیج تون بدون هیچ مشکلی فعال میشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *