اینستاگیت

ممبر تلگرام چیست ؟ ❤️

ممبر تلگرام چیست؟ این سوال معمولا برای افرادی که از شبکه اجتماعی تلگرام استفاده نمی کنند پیش میاد. البته افرادی هم هستند که دارند از تلگرام استفاده می کنند ولی با معنی ممبر تلگرام آشنا نیستن.
به هر حال در این مقاله از سایت اینستاگیت میخام بهتون معنی ممبر تلگرام رو یاد بدم، تا اگه یک روز کسی ازتون پرسید ممبر تلگرام چیست؟ یک جوری بهش توضیح بدین که هم طرف قشنگ متوجه معنی ش بشه، هم خودتون عشق کنید از توضیح درست تون. 🙂

ممبر تلگرام چیست؟

بزارید اول معنی لغوی ممبر رو بهتون بگم، ممبر که یک کلمه انگلیسی هست و به صورت member نوشته می شود که در زبان فارسی به معنای عضو یا اعضا می باشد.
به زبان ساده تر بخام بگم به اعضای یک کانال یا گروه تلگرام میگن ممبر تلگرام.
اگه از معنی لغوی ممبر تلگرام چیز خاصی رو متوجه نشدید و هنوز براتون سواله که ممبر تلگرام چیست؟ اصلا نگران نباشید چون الان قشنگ شیرفهم تون میکنم. 🙂

برای اینکه قشنگ متوجه معنی ممبر تلگرام یعنی چی بشید باید اول بریم یکم از کانال و گروه تلگرام با هم حرف بزنیم، به تصویر زیر نگاه کنید.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید وقتی عضو یک گروه یا کانال میشوید طبق تصویر، تعداد کسانی که عضو آن گروه یا کانال هستند را مشاهده می کنید، به این اعضا میگن ممبر گروه یا کانال تلگرام.
برای مثال گروهی که در بالا مشاهده می کنید در حال حاظر تقریبا 4k ممبر داره.

در واقع ممبر تلگرام مثل همان فالوور اینستاگرام میمونه، همانطور که در اینستاگرام هر نفر یا عضوی که شما رو فالو کند میگید یک فالوور به لیست فالوور هایم اضافه شد؛ در تلگرام هم هر وقت یک نفر عضو یک کانال یا گروهی بشه یعنی یک ممبر به لیست ممبر های آن کانال یا گروه اضافه شده است. پس تنها فرقش اینکه در تلگرام به تعداد کسانی که ما رو دنبال کرده اند میگیم Member ولی در اینستاگرام میگیم Follower.🙂
راستی اگر به دنبال افزایش فالوور های پیج اینستاگرام خود هستید بازم من بهتون خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک یا حتی خرید پیج اینستاگرام را توصیه میکنم.

انواع ممبر تلگرام

بسیار خب حالا که معنی ممبر تلگرام چیست رو به خوبی درک کردیم وقتشه که بریم با انواع ممبر تلگرام آشنا بشیم.
اگر شما صاحب کانال یا گروه تلگرامی می باشید این قسمت از مقاله رو اصلا از دست ندین چرا که آشنایی با انواع ممبر تلگرام و استفاده به جا از آن، خیلی میتونه در پیشرفت کانال یا گروه شما اثر گذار باشه. راستی اگه قصد ایجاد گروه یا کانال تلگرامی دارین ولی بلد نیستید چه طوری بسازید اصلا نگران نباشید فقط کافیه یک سر به صفحه ساخت کانال تلگرام و ساخت گروه در تلگرام بزنید.
خب بریم سراغ معرفی انواع ممبر تلگرام.

ممبر فیک تلگرام چیست؟

ممبر فیک تلگرام یکی از انواع ممبر های تلگرام است که فقط جهت بالا بردن تعداد اعضای کانال یا گروه و افزایش اعتبار آن کاربرد دارند. چرا که ممبر های فیک هیچ فعالیتی در کانال یا گروه شما ندارند، یعنی نه پست هایی که میزارید رو سین میکنند و نه در گروه چت می کنند.
این ممبر ها اکثرا با شماره های خارجی ساخته شده اند.

ممبر پروکسی تلگرام چیست؟

فیلترشدن تلگرام در ایران ، یک فرصت تکرار نشدنی به کسانی که میخواهند ممبر تلگرام واقعی و هدفمند جذب کنند داد. شاید بپرسید یعنی چی؟ الان بهتون میگم.🙂
همانطور که میدانید اکثر ایرانی ها برای دور زدن فیلتر، از پروکسی تلگرام استفاده میکنند.
پروکسی تلگرام جوری ساخته شده که پس از اتصال به اون یک کانال اسپانسری مثل تصویر زیر، در بالای تلگرام شما پین میشود.

این اتفاق برای تمام کسانی که به پروکسی وصل هستند اتفاق می افته و کانال شما در معرض دید چندین هزار نفر قرار میگیره. در این صورت هر کسی که از محتوا کانال شما خوشش بیاد عضو کانال شما میشه.
جالب شد درسته؟ به این روش از انواع ممبر تلگرام میگن ممبر پروکسی تلگرام.
حالا که فهمیدید ممبر پروکسی تلگرام چیست و چگونه کار میکنه؟ اگر به دنبال افزایش ممبر کانال تلگرام خود به صورت واقعی و هدفمند هستید این فرصت رو از دست ندین.
چرا که برای جذب ممبر واقعی روشی بهتر از این وجود نداره البته روش هایی دیگه ای هم برای جذب ممبر واقعی وجود داره که در ادامه بهش میرسیم، ولی بازم به این روش نمیرسه.🙂

ممبر پوش نوتیفیکیشن چیست ؟

یکی دیگر از روش های افزایش ممبر تلگرام به صورت واقعی ممبر پوش نوتیفیکیشن می باشد. حالا ممبر پوش نوتیفیکیشن تلگرام چیست؟
تا حالا شده برنامه هایی مثل فال حافظ یا تلگرام های غیر رسمی روی گوشی خود نصب کرده باشید، و هر از چندگاهی تبلیغاتی به صورت نوتیفیکیشن به شما نمایش داده شود؟
بعضی از افراد برای جذب ممبر واقعی تلگرام از این روش استفاده کرده و تبلیغ کانال یا گروه تلگرام خود را می کنند.

ممبر اد اجباری تلگرام چیست؟

اگر از تلگرام های غیر رسمی استفاده کرده باشید احتمال زیاد هر چند وقت یکبار می بینید که عضو کانال یا گروه هایی در تلگرام شده اید که شما با اختیار خودتان وارد آنها نشده اید.
بعضی از تلگرام های غیر رسمی با توجه به دسترسی که به اکانت شما دارند به صورت اجباری شما را عضو کانال یا گروه هایی میکنند؛ به همین دلیل به این نوع از انواع ممبر تلگرام میگن ممبر اد اجباری تلگرام.
درسته که این روش جزئی از روش های افزایش ممبر به صورت واقعی هست ولی خب ریزش بسیار بالایی داره.

راستی یک چیزی داشت یادم میرفت بهتون بگم. 🙂
یک نوع ممبر تلگرام دیگه داریم به اسم ممبر هیدن که در واقع زیر مجموعه ممبر اد اجباری حساب میشه و از طرفی شباهت خیلی زیادی به ممبر فیک تلگرام داره.
در تعریف ممبر اد اجباری گفتیم که شما به دلیل استفاده از تلگرام های غیر رسمی به اجبار عضو کانال هایی میشد که با میل خودتان نبوده ، ممبر هیدن هم دقیقا همینه ولی با این تفاوت که شما متوجه عضو بودن در این کانال یا گروه ها نمی شوید.
چون نه اعلان های آن گروه و کانال ها براتون میاد نه در لیست کانال یا گروه ها قابل مشاهده هستند؛ خلاصه اینطوری بگم که مخفی شدن.
بدون شک خودتون فهمیدید که شباهت ممبر هیدن با ممبر فیک تلگرام چیست؟! اما اگر نفهمیدید اصلا جای نگرانی نداره خودم بهتون میگم.
همانطور که گفتیم در ممبر هیدن چون این کانال ها مخفی شده اند و ما متوجه عضو بودن در آنها نیستم، نمی توانیم هیچ تعاملی با اون کانال داشته باشیم. یعنی ممبر هیدن مثل ممبر فیک می مونه و فقط جهت بالا بردن تعداد اعضای کانال بدرد میخوره.
البته ناگفته نماند که ممبر هیدن ریزش کمتری نسبت به ممبر فیک تلگرام داره 🙂

در نهایت...

از اونجایی که فکر کردم شاید بعضی ها معنی ممبر تلگرام چیست رو ندونند؟ در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردم به صورت کاملا واضح و ساده به این موضوع بپردازم.
امیدوارم این مقاله به تمام سوالات شما در مورد ممبر تلگرام و انواع ممبر تلگرام جواب داده باشد، ولی بازم اگر سوالی داشتید فقط کافیه در بخش کامنت های همین مقاله ازمون بپرسید. 💙

خیلی ساده بخام بگم به تعداد اعضای هر کانال یا گروه در تلگرام میگن ممبر یا اعضای آن کانال یا گروه تلگرام.

اگر قصد افزایش ممبر کانال یا گروه تلگرام خود را دارید شناخت انواع ممبر تلگرام خیلی به کارتون میاد. اسم گذاری انواع ممبر تلگرام به طریقه اضافه شدن کاربران به کانال یا گروه شما بستگی داره، که در این مقاله به صورت کامل با همه شون آشنا میشم.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. خاستم از نویسنده این مقاله تشکر کنم، راستش رو بخاین عشق کردم از طرز توضیح دادن معنی ممبر چیست و انواع آن .
    خلاصه خیلی ممنونم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *