اینستاگیت

نیم تگ اینستاگرام + آموزش اصولی استفاده از نیم تگ

نیم تگ اینستاگرام یکی از ابزار های فوق العاده کاربردی در اینستاگرام است؛ که اگر صاحبان کسب و کارهای اینستاگرامی به خصوص افرادی که علاوه بر فروشگاه مجازی، فروشگاه حضوری دارند از آن به درستی استفاده کنند میتوانند از طریق آن مخاطب های زیادی را جذب کرده و شاهد افزایش فالوور پیج اینستاگرامی خود باشند. پس اگر شما هم مشتاق یاد گرفتن این قابلیت خفن هستید این مقاله از سایت اینستاگیت را برای یاد گرفتن صفر تا صد آموزش ساخت نیم تگ اینستاگرام + آموزش اصولی استفاده از نیم تگ به صورت تصویری و ویدیویی را از دست ندهید.

نیم تگ اینستاگرام (Nametag) چیست؟

احتمالا همه تون حداقل یک بار از کدهای QR Code استفاده کرده اید. این کدها طوری هست که پس از اسکن آن با استفاده از دوربین به صفحه مشخصی هدایت میشوید، نیم تگ اینستاگرام هم دقیقا همین جوریه. در واقع شما با ساختن Name tag instagram و در اختیار قرار دادن آن به کاربران، این ویژگی را به کاربران میدهد تا با اسکن کدتان خیلی راحت و سریع وارد صفحه پروفایل پیج تان شوند. حالا در ادامه تکنیک هایی رو بهتون میگم که بتونید از این قابلیت کلی فالوور هدفمند جذب کنید 🙂
اابته اگر به کم قانع نیستید میتوانید از خدمات سایت اینستاگیت از جمله خرید پیج آماده اینستاگرام یا خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام استفاده کنید.

ویژگی ها و دلایل استفاده از نیم تگ اینستاگرام

بسیار خب رسیدیم به مبحث ویژگی ها و دلایل استفاده از این قابلیت که خیلی ها ازش اطلاعی ندارند.
اولین دلیلی که شما رو قانع میکنه از این قابلیت استفاده کنید اینکه هر روز اینستاگرام داره بزرگ تر میشه و کاربران بیشتری وارد این برنامه محبوب میشن. پس نتیجه میگیریم که آیدی ها و نام های مشابه زیادی در اینستاگرام وجود دارند که تنها چند کارکتر باهم تفاوت دارند. پس پیدا کردن افراد از طریق نام یا آیدی هر روز کار دشوار تری میشه. بزارید با یک مثال بهتون بگم که قشنگ متوجه بشید، فرض کنید روی شیشه یک فروشگاه آیدی پیج اینستاگرام شان را گذاشته اند و شما میخاهید از طریق سرچ نام کاربری آن وارد پیج شان شوید. حال اگر در حال تایپ یک کارکتر اشتباه تایپ کنید یا در نام کاربری آن شخص یک نقطه یا آندرلاین باشد کار شما کمی دشوار میشود و به احتمال زیاد از پیداکردن آن پیج منصرف میشوید🙂. تنها راه حل به وجود نیامدن این مشکل استفاده کردن اصولی از نیم تگ اینستاگرام است که در آخر مقاله کامل در مورد استفاده اصولی از این ویژگی بحث میکنیم.
جدا از بحث یک نام کاربری مناسب و ساده برای پیج تون در نظر بگیرید که اگر کاربر شرایط استفاده از نیم تگ را نداشت، جستجو از طریق آیدی برایش کار ساده ای باشد؛ مقاله تغییر نام و نام کاربری در اینستاگرام میتواند در این موضوع کمک تون کنه .

آموزش ساخت نیم تگ اینستاگرام

خب دیگه وقته شه که بریم با هم یک Nametag اختصاصی برای کسب و کارمون بسازیم.

1. ابتدا وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
2. روی آیکون پروفایل کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل پیج تان شوید، سپس طبق تصویر روی آیکون 3 خط در بالای صفحه کلیک کنید.

3. در نیم پنجره باز شده روی گزینه QR Code کلیک کنید.

4. حال طبق تصویر یک QR Code مشاهده میکنید که همان نیم تگ پیج اینستاگرام شماست.

آموزش شخصی سازی نیم تگ اینستاگرام

بسیار خب حالا که نحوه ساخت Name tag instagram رو یاد گرفتیم وقتشه که به سفارشی سازی و زیبا کردن آن بپردازیم. به طور کلی 3 بخش برای شخصی سازی در اختیار شما قرار دارد که الان باهاشون آشنا میشیم.

1. رنگ بک گراند QR Code

به طور پیش فرض اینستاگرام چندین رنگ برای پس زمینه کد QR طراحی کرده است، که شما میتوانید از بین آنها رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید. برای تغییر رنگ بک گراند نیم تگ اینستاگرام کافیه طبق زیر عمل کنید.
1. طبق تصویر زیر گزینه COLOR را انتخاب کنید البته این گزینه به صورت پیش فرض انتخاب شده است.
2. حال با هر بار کلیک روی Nametag ، رنگ پس زمینه آن تغییر میکند.
3. از بین رنگ های موجود رنگ مورد علاقه خود را انتخاب کنید.

2. ایموجی در پس زمینه ی نیم تک

اگر از رنگ های بک گراند مرحله قبل خوش تان نیامد اصلا نگران نباشید شما میتوانید از بخش دوم یعنی استفاده از ایموجی در پس زمینه نیم تگ اینستاگرام استفاده کنید. جهت تغییر پس زمینه از رنگ به ایموجی مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ابتدا طبق تصویر یک بار روی گزینه COLOR کلیک کرده تا به حالت EMOJI تغییر پیدا کند.
2. روی Name tag کلیک کنید تا صفحه ایموجی ها برایتان نمایش داده شود.
3. سپس از بین ایموجی ها، ایموجی مورد پسند خود را انتخاب کنید تا پس زمینه تغییر پیدا کند.

3. عکس سلفی در بک گراند نیم تگ اینستاگرام

شمایی که تا اینجا مقاله همراه من بودی احتمالا خیلی سخت پسند هستید، ولی اصلا جای نگرانی نیست. یک بخش دیگه برای شخصی سازی هنوز مونده که از طریق اون میتوانید یک عکس سلفی ازخودتان بگیرید و آن را به صورت ایموجی های کوچک در پس زمینه نیم تگ اینستاگرام تان منتشر کنید. امیدوارم دیگه از این یکی خوشتان بیاد و ازش استفاده کنید 🙂

1. خب ابتدا در بالای طبق تصویر گزینه SELFIE را انتخاب کنید.
2. با کلیک روی صفحه یکی از فیلتر های موجود را انتخاب کرده و سپس عکس خودتان را بگیرید.
3. حال میبیند که عکس سلفی شما به صورت ایموجی های کوچک در پس زمینه Nametag تنظیم شده است. البته شما دوباره میتوانید با کلیک روی صفحه، فیلتر را تغییر دهید.
4. اگر از عکس سلفی که گرفتید راضی نبودید میتوانید با کلیک روی گزینه Retake، عکس سلفی جدیدی بگیرید و آن را برای پس زمینه نیم تگ خود استفاده کنید.

آموزش نحوه اشتراک گذاری نیم تگ اینستاگرام

خب حالا که باهم یاد گرفتیم یک نیم تگ برای پیج اینستاگرام مون بسازیم و ظاهرش رو هم زیبا کردیم، نوبت اینکه آن را اشتراک گذاری کنیم تا بقیه بتوانند از طریق آن خیلی راحت و بدون دردسر به پبج مون دسترسی داشته باشند. خب بریم سراغ آموزش 🙂

1. بعد از اینکه QR Code خودمان رو ساختیم، طبق تصویر روی گزینه آیکون Share در بالای صفحه کلیک کنید.

2. خب حالا تمام راه های اشتراک گذاری نیم تگ برایتان نمایش داده میشود که میتوانید از آنها استفاده کنید.
برای مثال اگر گزینه واتساپ را انتخاب کنید به صورت خودکار وارد اپلکیشن واتساپ میشوید، حال شما باید انتخاب کنید که نیم تگ برای چه کسی ارسال شود یعنی pv شخص خاصی یا در گروه هایی که عضو آن هستید.

3. بسیار خب کارمون تمومه حالا دیگه افرادی که لینک نیم تگ ما رو دارند خیلی راحت فقط با یک کلیک روی لینک وارد صفحه پیج ما میشوند.
البته در بعضی مواقع به جای لینک، عکس name tag پیج مان برای طرف ارسال میشه که در این صورت باید اقدام به اسکن آن بکنند که در ادامه در موردش بحث میکنیم.🙂

آموزش نحوه اسکن نیم تگ اینستاگرام

در بعضی از پیام رسان ها پس از به اشتراک گذاری نیم تگ اینستاگرام، عکس نیم تگ پیج مون که در بالا ساختیم برای کاربران ارسال می شود. کاربران در چنین شرایطی باید با استفاده از اسکنر اینستاگرام، QR Code پیج ما رو اسکن کنند.
نگران نباشید در ادامه نحوه اسکن نیم تگ اینستاگرام رو بهتون یاد میدم.

1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید.
2. روی عکس پروفایل خود در نوار پایین صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.
3. سپس روی آیکون سه خط در بالای صفحه کلیک کنید.

4. در نیم صفحه باز شد، روی گزینه QR Code کلیک کنید.

5. حال طبق تصویر زیر، روی گزینه Scan QR Code در پایین صفحه کلیک کنید.

6. خب همانطور که مشاهده می کنید دوربین شما باز میشود، الان جهت اسکن نیم تگ اینستاگرام فقط کافیه عکس کد QR Code را رو به روی دوربین قرار دهید.

راستی اگه دوربین گوشی شما خرابه یا امکان اسکن کد از طریق دوربین براتون مشکله اصلا غصه نخوردید، چون یک راه راحت تر براتون سراغ دارم. 🙂
ابتدا عکس نیم تگ رو در گوشی خود ذخیره کنید.
سپس طبق تصویر زیر، روی آیکون مربعی شکل در بالای کلیک کرده و عکس نیم تگ مورد نظر را انتخاب کنید.

به همین راحتی که دیدید مراحل اسکن کد QR تموم شد، اگه اطلاعات QR Code اسکن شده درست باشه وارد صفحه پیج شخص میشد.

آموزش اصولی استفاده از نیم تگ اینستاگرام

منظورم از استفاده اصولی از نیم تگ اینستاگرام، اینکه که چه جوری از این قابلیت خفن به بهترین شکل ممکن استفاده کنیم تا شاهد رشد باورنکردی پیج مون باشیم.🙂
از انتشار و پخش نیم تگ در جاهای درست شروع میکنم.

1. نمایش نیم تگ در فروشگاه خود

اگر شما علاوه بر فروشگاه مجازی، مغازه یا فروشگاه حضوری نیز دارید، این قسمت از مقاله رو به هیچ وجه از دست ندین.
چیزی که الان میخام بگم رو کمتر کسی توی ایران انجام داده، شمایی که الان اینجا حضور داری و داری این مقاله رو میخونی خیلی خوش شانسی چرا که با انجام این ترفند، نه تنها یک سر و گردن از رغیب هات جلو می افتی بلکه شاهد افزایش فروش باورنکردنی ای میشی.

تا حالا شده در حال عبور از جایی چشم تون به یک مغازه بیافته ولی بدلیل نداشتن وقت نتونید برید از مغازه دیدن کنید؟
به نظر شما هر روز چند نفر از این مشتری ها پیدا میشه که به دلیل عجله داشتن یا شلوغ بودن مغازه، از ورود به فروشگاه تون صرف نظر میکنه؟ تنها یک راه برای جذب این مشتریان وجود داره که اونم چیزی نیست جز استفاده از نیم تگ اینستاگرام.
شما تنها با قرار دادن عکس نیم تگ پیج اینستاگرام خود در معرض دید مشتریان مثلا روی درب فروشگاه خود می توانید همه این مشتریان رو جذب کنید.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که به صورت ویدیویی و کامل آموزش نحوه ساخت نیم تگ در اینستاگرام + شخصی سازی و نکات مهم اشتراک گذاری اصولی آن را به شما آموزش بدهیم. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

آیا تا به حال از قابلیت QR Code استفاده کرده اید؟! نیم تگ هم دقیقا مثل همینه یعنی شما یک کد اختصاصی برای پیج تون می سازید و کاربران با استفاده از اسکن این کد خیلی راحت و سریع وارد صفحه پیج شما میشوند.

خیر. با استفاده از بخش اسکن خود اینستاگرام که در این مقاله به شما آموزش دادیم می توانید QR Code  های اینستاگرام را اسکن کرده و از راحت تر شدن کارهایتان لذت ببرید .

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *