اینستاگیت

چه کسانی ویدیو اینستاگرام ما را دیده اند ؟ (3 روش ناب)

چی کسانی ویدیو و پست هایمان را در اینستاگرام دیده اند؟! سوالی هست که همه مون رو به کنجکاوی کشونده و مطمعنا دوست داریم جوابش رو پیدا کنیم. اگر شما هم این سوال را دارید تا اخر این مقاله از سایت اینستاگیت همراه من باشید🙂.

دلایل دانستن چه کسانی ویدیو ما را در اینستاگرام مشاهده کرده اند

اگر ویدیو و پست های زیادی را در اینستاگرام آپلود می کنید، احتمالاً می خواهید بدانید چه کسانی ویدیوهای شما را تماشا می کنند! چند دلیل مختلف وجود دارد که ممکن است این اطلاعت را بخواهید.
ابتدا، ممکن است بخواهید بدانید دوستان و نزدیکانتان از پست هایتان لذت میبرند یا نه فقط از روی مجبوری و رودرواسی پیج شما را فالو دارند.
دلیل دوم مربوط به کسانی است که پیج فروشگاهی در اینستاگرام دارند و این که بدانند چند درصد از فالوور هایشان پست ها و ویدیو هایشان را در اینستاگرام دیده اند خیلی برایشان مهم است. چرا که با دانستن این اطلاعات میتوانند پست هایی تولید کنند که فالوور هایشان به آنها نیاز دارند و به همین واسطه میزان تعامل پیج شان بالا میرود و شاهد پیشرفت چشم گیر پیج شان میباشند.
البته اگر به کم قانع نیستید میتوانید از خدمات خرید پیج آماده اینستاگرام یا خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام از سایت اینستاگیت استفاده کنید.

نحوه فهمیدن چه کسانی ویدیو ما را در اینستاگرام دیده اند

تعداد بازدیدها اساسی ترین معیار برای میزان محبوبیت ویدیوی شما است. بازدیدهای اینستاگرام پس از سه ثانیه زمان مشاهده ثبت می شوند و به شما یک دید اولیه از عملکرد یک ویدیو را می دهند. اینستاگرام 3 ثانیه را به عنوان یک نمای در نظر می گیرد. این معیار برای همه حساب‌های اینستاگرام در دسترس است – فقط به زیر ویدیو نگاه کنید.

اینستاگرام به شما نشان نمی دهد که چه کسی یک پست ویدیویی را مشاهده کرده است. اگرچه نمی توانید ببینید چه کسی پست ویدیوی شما را مشاهده کرده است، راهی برای پیدا کردن آن وجود دارد و ما به آن خواهیم رسید. ابتدا، اجازه دهید در مورد نحوه عملکرد فرآیند ارسال ویدیو در اینستاگرام صحبت کنیم.
ارسال یک ویدیو در اینستاگرام ساده است. شما یک رویداد را ضبط می کنید یا یک قطعه ضبط شده موجود را از گالری خود آپلود می کنید. شما میتوانید ویدیو را در اینستاگرام برش، فیلتر و ویرایش کنید و همچنین می‌توانید یک کپشن اضافه کنید. سپس، ویدئو را به عنوان یک پست به اشتراک می گذارید. پست های شما دائمی هستند مگر اینکه تصمیمی برای حذف آنها بگیرید.
‼️اگر حساب شما روی خصوصی تنظیم شده باشد، پست های شما فقط برای دنبال کنندگان شما قابل مشاهده است. اگر یک حساب عمومی دارید، هر کسی می تواند آنها را مشاهده کند.
شما متوجه نخواهید شد که چه کسی پست ویدیوی شما را مشاهده کرده است، اما خواهید دید که چه تعداد آن را لایک کرده اند. و از روی همین موضوع کسانی که پست شما را لایک کرده اند میتوانید به این نتیجه برسید که آن فرد پست شما را نیز دیده است.

اگر یک نفر چندین بار متوالی ویدیو را تماشا کند، تعداد بازدید بالا نمی رود. همچنین توجه به این نکته بسیار مهم است که اگر پست حاوی چندین ویدیو باشد، شمارشگر مشاهده اعمال نمی شود.
دانستن تعداد بازدیدهایی که پست ویدیوی شما دریافت کرده است، اطلاعات ارزشمندی است، زیرا می تواند به شما ایده دهد که افراد به خصوص دنبال کنندگان شما چه چیزی را مورد علاقه شما قرار می دهد. اگرچه این اطلاعات کمتر از نظرات و لایک‌ها است، اما می‌تواند به شما در برنامه‌ریزی استراتژی‌های موفق‌تر اینستاگرام برای افزایش فالوور یا موفقیت تجاری خود کمک کند

‼️اما اگر بخواهید ویدیویی را به اشتراک بگذارید و بدانید دقیقا چه کسی آن را مشاهده کرده است، چه؟ اگر ویدیوی خود را به‌جای پست به‌عنوان داستان به اشتراک بگذارید، می‌توانید بفهمید چی کسانی ویدیو و پست شما را در اینستاگام دیده اند.🙂
که در ادامه باهم یاد میگیریمش.

فهمیدن کسانی که ویدیو و پست هایمان را دیده اند از طریق استوری اینستاگرام

استوری در حال تبدیل شدن به یکی از ویژگی های برتر اینستاگرام است. در استوری همانند یک پست، می‌توانید ویدیویی را ضبط یا آپلود کنید و آن را به‌عنوان یک داستان به اشتراک بگذارید.
❗️برخلاف پست‌ها، استوری‌های شما در عرض 24 ساعت پس از ایجاد آنها ناپدید می‌شوند. اگر می خواهید این استوری های ویدیویی را در پروفایل اینستاگرام خود دائمی کنید، می توانید از قابلیت هایلایت استوری اینستاگرام استفاده کرده و آنها را ذخیره کنید. Stories Highlights به شما امکان می دهد داستان های خود را در نمایه خود بایگانی کنید، به جای اینکه پس از 24 ساعت ناپدید شوند
مزیت ارسال یک ویدیو از طریق Stories این است که می توانید هم تعداد کل بازدیدهایی که دارید و هم افرادی که ویدیوی شما را دیده اند را ببینید. 🙂
اگر کسی داستان شما را تماشا کند چه اتفاقی می‌افتد؟ اینستاگرام دقیقاً به شما می گوید چه کسی ویدیوی شما را مشاهده کرده است.
خب وقتشه بریم سراغ آموزش فهمیدنش.

1. برای مشاهده استوری خود، طبق تصویر زیر روی عکس پروفایل خود در صفحه هوم کلیک کنید.

2. تعداد بازدیدها در گوشه سمت چپ پایین صفحه نمایش داده می شود، روی آن کلیک کنید.

این شما را به لیستی از افرادی می برد که تا به حال استوری شما را مشاهده کرده اند. علاوه بر نام شخصی که ویدیوی شما را مشاهده کرده است، این صفحه تعداد بازدیدها در استوری های فعال شما را به شما نشان می دهد. توجه داشته باشید که شخصی که داستان شما را مشاهده می کند نیز می تواند به آن واکنش نشان دهد یا به آن پاسخ دهد. این یک راه عالی دیگر برای به دست آوردن اطلاعات در مورد تأثیر داستان شما و شاید تعامل با فالوورهای خود است.

این اطلاعات نیز می تواند بسیار مفید باشد. اگر از اینستاگرام برای دیده شدن برای کسب و کار خود استفاده می کنید، استوری ها می توانند به شما کمک کنند تا با فالوورهای خود در تماس باشید.

دریافت اطلاعات بیشتر از کسانی که ویدیو و پست های ما را در اینستاگرام دیده اند با تبدیل اکانت به بیزینسی

اگر می خواهید شروع به جمع آوری داده های جدی از حساب اینستاگرام خود کنید، باید آن را به یک حساب تجاری یا همون بیزینسی تبدیل کنید. داشتن اکانت تجاری اینستاگرام هم ساده و هم رایگان است. یک حساب تجاری طیف وسیع تری از ابزارها را در اختیار شما قرار می دهد که برای تبلیغ کسب و کار شما طراحی شده اند، در ادامه می توانید نحوه تبدیل به نمایه تجاری را بیاموزید .

Instagram Insights معیارهایی را برای هر پست به شما ارائه می دهد مانند تعداد بازدید (تعداد دفعاتی که ویدیوی شما دیده شده است)
میزان دسترسی (چند حساب منحصر به فرد ویدیوی شما را مشاهده کرده اند)
فالوورها (چند نفر بعد از دیدن یک ویدیو خاص شروع به دنبال کردن شما کرده اند) .

خلاصه باید این طوری بگم، شما با تبدیل پیج خود به اکانت بیزینسی اینستاگرام میتوانید اطلاعات دقیق تری در مورد کسانی که ویدیو ما را در اینستاگرام دیده اند بدست بیاریم.

برای تبدیل حساب خود به حساب تجاری، مراحل زیر را دنبال کنید:

1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب خود شوید.
2. به بخش پروفایل بروید آیکون سه خط در بالای صفحه را بزنید 3 وارد بخش تنظیمات Settings شوید.

3. وارد بخش Account شوید.

4. در صفحه باز شده با پایین بروید و گزینه Switch to professional account را بزنید و اکانت خود را بیزینسی کنید.
ما در این مقاله آموزشی کاملا جامع درباره حساب تجاری یا بیزینسی داده ایم، اگر در ساخت اکانت تجاری مشکل داشتید حتما آن مقاله را مطالعه کنید 🙂

پس از بیزینسی کردن اکانت خود به نمایه خود بروید و پستی که می خواهید را انتخاب کنید.
در صفحه باز شده گزینه جدیدی به نام View Insights وجود دارد، آن را انتخاب کنید و تمام اطلاعات پست خود را ببینید.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت خواستیم بفهمیم که چه کسانی ویدیو و پست ما رو در اینستاگرام دیده اند؟! از اونجایی که نمیشه صد در صد فهمید چه کسانی پستمون را مشاهده کردند از طریق راه های دیگری که وجود داشت سعی کردیم بفهمیم. امیدوارم این مقاله به کارتون آمده باشه اگر سوال یا مشکلی داشتید در بخش کامنت های همین مقاله با ما در میان بگذارید. 💙

خیر، اینستاگرام به شما نمی گوید چه کسی پست های اینستاگرام شما را دیده است. تنها از طریق چند راه مثل تعامل های برقرار شده با پست میتوان به این موضوع پی برد.

خیر ، متاسفانه اکثر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی این گزینه را ارائه نمی‌دهند.

پاسخ بله است؛ اگر واقعاً ذهنیتی برای افزایش بازدید دارید، از یکی از حساب های دیگر خود برای تماشای ویدیوهای خود بیش از سه ثانیه استفاده کنید تا تعداد بازدیدها افزایش یابد. ولی بهتره به جای این کار اقدام به خرید ویو بکنید.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *