اینستاگیت

پین کردن پست در اینستاگرام + مزایا ❤️

پین کردن پست در اینستاگرام یعنی چی 🤔 مزایای این قابلیت خفن چیه؟
بیایید در این مقاله از سایت اینستاگیت نگاهی به نحوه انجام این کار بیندازیم و ببینیم که چگونه می توانیم از این قابلیت برای جذب فالوور یا افزایش فروش استفاده کنیم.

توضیحات اولیه درباره پین کردن پست در اینستاگرام

اگه پست های منحصر به فردی دارید که نمی خواهید فالورهایتان آن را از دست بدهند، بهتر است که اون پست ها رو پین کنیم که در بالای پیج مون قرار بگیره و پیج مون رو خاص کنه.
سایر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مانند توییتر و تیک تاک نیز به کاربران اجازه می‌دهند محتوا را به نمایه خود پین کنند،
احتمالاً قبلاً پست های پین شده را در حساب های اینستاگرام دیده اید. اگه ندید اصلا غصه نخورید چون در عکس زیر نمونه شو براتون گزاشتیم.

در 7 ژوئن، آدام موسری، رئیس اینستاگرام اعلام کرد که کاربران بالاخره می‌توانند پست‌های مورد علاقه خود را به بالای حساب خود پین کنند، بنابراین شما می‌توانید انتخاب کنید که افراد ابتدا کدام پست‌ها را در پیج شما ببینند.
این کار در جذب فالوور تاثیر بسزایی داره که بعدا مفصل در موردش با هم بحث میکنیم، البته از طریق خرید فالوور یا خرید لایک و حتی خرید پیج آماده اینستاگرام هم میتوانید اقدام به افزایش فالوور و لایک پست های پیجتان بکنید.

خب حالا بریم چند تا نکته بهتون بگم که بعدش بریم سراغ نحوه پین کردن پست در اینستاگرام

نکاتی درباره قابلیت سنجاق کردن پست در اینستاگرام

قبل سنجاق کردن پست ها به بالای صفحه در اینستاگرام، بهتره نکات زیر را بدونید.

💡حداکثر می توانیم 3 پست را در بالای پیج مون پین کنیم که میتواند ترکیبی از عکس یا ریلز باشد.
💡پین یا سنجاق کردن یک پست بر نحوه نمایش آن در فید اینستاگرام تأثیری ندارد . یعنی دوباره به عنوان پست جدید در فید (خانه) برای کاربران نمایش داده نمیشود.
💡کاربران تنها در صورتی پست را می بینند که به صفحه شما بیایند.
💡پست‌های پین شده اینستاگرام همیشه اولین موارد در پیج شما خواهند بود. حتی زمانی که پست‌های جدید اضافه می‌کنید، آن‌ها در بالای صفحه باقی می‌مانند.
💡بهترین بخش این است که برای استفاده از این ویژگی نیازی به داشتن تعداد مشخصی فالوور ندارید، زیرا همه کاربران به پین کردن دسترسی دارند.
💡پین پست‌ها را قبل از ارسال به آرشیو بردارید . حتی اگر آنها را از صفحه خود حذف کنید، پین می شوند. اگر هر سه پست در بایگانی باشند، نمی‌توانید پست‌های جدید را پین کنید.

آموزش پین کردن پست در اینستاگرام

1. ابتدا وارد اینستاگرامتون بشید و روی عکس نمایه خود ضربه بزنید.

2. روی پستی که می‌خواهید پین کنید ضربه بزنید.

3. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید.

4. روی گزینه پین به نمایه Pin to your profile grid کلیک کنید.

تبریک می گویم با موفقیت پست تون رو پین کردین. 🙂

اگر می‌خواهید پست‌های بیشتری را پین کنید، مراحل ۲ تا ۴ را تکرار کنید. می توانید حداکثر سه پست اینستاگرام را به بالای صفحه سنجاق کنید.
توجه داشته باشید که هر پست اینستاگرام که به تازگی پین شده است به همان ابتدای شبکه حرکت می کند. یعنی اگر سه پست را به بالا سنجاق کنید، اولی که پین می‌کنید به انتهای ردیف می‌رود، دومی وسط می‌رود و سومی در همان ابتدا قرار می‌گیرد.

به اسکرین شات بالا نگاهی بیندازید. ما 2 پست دیگر را به عنوان مثال پین کردیم و اولین پستی که پین کردیم در انتهای ردیف است.

📒 مقاله پیشنهادی

گاهی وقت ها پیش میاد که دوست داریم پست هایی که قبلا در اینستاگرام لایک کرده ایم را ببینیم. بهتره بدونید دیگه لازم نیست نگران این موضوع باشید چرا که اینستاگرام به صورت رسمی قابلیت مشاهده پست هایی که قبلا در اینستاگرام لایک کرده اید رو برامون فعال کرده که میتوانیم از آن استفاده کرده و لذت ببریم.

نحوه برداشتن پین پست در صفحه پروفایل اینستاگرام

در هر زمانی می توانید پین پستی را در صفحه اینستاگرام خود بردارید. برای حذف آن از بالای نمایه خود فقط کافیه مراحل زیر را دنبال کنید.

1. روی عکس نمایه ضربه بزنید.

2. پست پین شده را انتخاب کنید.

3. روی منوی سه نقطه ضربه بزنید.

4. Unpin from profile را انتخاب کنید .

حالا این پست به جای اولیه خود در صفحه اینستاگرام شما باز خواهد گشت🙂

ترفند استفاده از پین یا سنجاق کرن پست در اینستاگرام

خب پایه اید یک اموزش خفن خدمت کاربران اینستاگیتی بدم 🤔
میخام بهتون یاد بدم با قابلیت پین کردن، برند تون رو مثل بمب بترکونی. حالا چه جوری؟ عجله نکنید الان بهتون میگم.
از پست های پین شده یک بنر بسازید. این حرکت برند شما رو همیشه در دید کاربرانی که به صفحه اینستاگرام شما می آیند به نمایش میزاره و قدم اول برای برند کردن خودتون به حساب میاد.
فقط باید یک عکس را به قسمت های مساوی تقسیم کنید و سپس طبق تصویر عکس ها را پین کنید.

حال شما چه ایده های دیگری در مورد نحوه استفاده از پست های پین در اینستاگرام دارید؟ در نظرات به اشتراک بگذارید!

در نهایت...

قابلیت پین کردن پست اینستاگرام به شما این امکان را می دهد تا مهم ترین پست های پروفایل خود را برجسته کنید تا توجه بازدیدکنندگان رو به خودتون جلب کنید.
چه کاربر اینستاگرامی باشید که به دنبال مشاهده پست های مورد علاقه خود هستید، چه خالقی باشید که می خواهد مهارت های خود را به نمایش بگذارد، این ویژگی می تواند به شما در رسیدن به آن کمک کند. اگر سوال یا مشکلی در این باره دارید فقط کافیه در بخش نظرات با ما در میان بگذارید💙

درست مانند سایر پلتفرم‌ها، پین کردن پست در اینستاگرام به معنای انتقال پست به بالای نمایه شماست تا اولین چیزی باشد که مردم در پیج شما می‌بینند. این یک راه عالی برای جلب توجه به عکس‌ها و ریلز های مورد علاقه‌تان است و نمایه‌تان را بهتر نشان می‌دهد.

درست مانند سایر پلتفرم‌ها، پین کردن پست در اینستاگرام به معنای انتقال پست به بالای نمایه شماست تا اولین چیزی باشد که مردم در پیج شما می‌بینند. این یک راه عالی برای جلب توجه به عکس‌ها و ریلز های مورد علاقه‌تان است و نمایه‌تان را بهتر نشان می‌دهد.

در حال حاضر تنها می توانید سه تا پست رو پین کنید.

به گفته ی اینستاکرام هر کسی که بتواند نمایه شما را ببیند، می تواند پست های سنجاق شده را در بالای نمایه شما ببیند.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *