اینستاگیت

آموزش حذف پیام دایرکت اینستاگرام + تصویری و کامل

حذف پیام های دایرکت اینستاگرام؟! شما هم اشتباهی برای کسی پیام ارسال کرده اید و از اینکه آبرویتان برود نگران هستید؟ اصلا نگران نباشید و نترسید با هم این مشکل بزرگ رو حل میکنیم، پس تا آخر این مقاله از سایت اینستاگیت برای حذف و پاک کردن پیام در دایرکت اینستاگرام + نکات مهم آن همراه ما باشید.

معنی و کاربرد حذف پیام دایرکت اینستاگرام

بزارید قبل از اینکه به معنی و کاربرد پاک کردن پیام دایرکت در اینستاگرام بپردازیم، اول دایرکت اینستاگرام رو بهتون توضیح بدم تا بهتر متوجه بشویم.
از آنجایی که اینستاگرام یک برنامه چت مثل تلگرام نیست ولی یکی از قابلیت های پرکابرد آن امکان چت و ارتباط متنی، صوتی و تصویری با دیگران است که به آن دایرکت اینستاکرام میگویند.
حال شما فرض کنید پیامی را که برای یک نفر ارسال کرده اید غلط املایی دارد یا پیام اشتباه برای شخصی ارسال کرده اید و تصمیم بگیرید آن را حذف کنید یا شاید هم بخواهید کل چت هایی را که با یک نفر کرده اید به صورت دو طرفه حذف کنید، به هر حال تنها راه مشکل حذف پیام دایرکت اینستاگرام است. خب حالا که با معنی و کاربرد پاک کردن دایرکت آشنا شدیم بریم سراغ انجام دادنش 🙂
خارج از بحث شما میتوانید برای افزایش محبوبیت پیج تان از خدمات سایت اینستاگیت از جمله خرید فالوور و خرید لایک یا خرید پیج اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش حذف دوطرفه پیام دایرکت اینستاگرام با گوشی📱

قبل از شروع آموزش بهتون بگم که شما فقط میتوانید پیام هایی را که خودتان برای دیگران ارسال کرده اید را به صورت دو طرفه حذف کنید، یعنی هم برای شما حذف بشود و هم برای شخص مقابل.
ولی شما نمیتوانید پیام های شخص مقابل را دوطرفه حذف کنید، یعنی شما فقط میتوانید پیام های شخص مقابل را برای خودتان حذف کنید و برای شخص مقابل پیام های خودش حذف نمیشود مگر اینکه خود طرف اقدام به پاک کردن پیام هایش بکند.
خب بریم مراحل پاک کردن دو طرفه پیام های خودمان در دایرکت اینستاگرام را انجام بدیم.

1. ابتدا وارد اپلکیشن اینستاگرام بشوید.
2. طبق تصویر زیر روی آیکون خانه در پایین صفحه کلیک کنید تا وارد صفحه Home بشوید. سپس برای ورود به دایرکت ها روی آیکون موشک در بالای صفحه کلیک کنید.

3. در بخش دایرکت وارد صفحه چت شخص مورد نظر شوید.

4. حال پیامی را که قصد حذف دوطرفه آن را دارید لمس کنید و چند ثانیه نگه دارید.
5. پس از انجام مرحله بالا طبق تصویر زیر، یک صفحه برایتان نمایش داده می شود. روی گزینه Unsend message کلیک کنید.

تبریک! مراحل حذف پیام دایرکت اینستاگرام را با موفقیت انجام دادیم.

📒 شاید بدردت بخوره

تا حالا شده که یک چیزی رو در اینستاگرام سرچ کرده باشی و از اینکه یک وقت کسی متوجه سرچ شما بشه مضطرب و نگران باشی؟ یا بدلیل یاد نداشتن حذف سابقه جستجو، از قابلیت پرکاربد سرچ اینستاگرام استفاده نمیکنی؟ خاستم بهت بگم که ما در سایت اینستاگیت مقاله پاک کردن سابقه جستجو اینستاگرام را براتون آمده کرده ایم تا دیگه نگران این مشکلات نباشی و با خیال راحت هر چی دوست داشتی سرچ کنی و لذت ببری.

آموزش پاک کردن پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب در کامپیوتر 💻

از اونجایی که ما طرفداران کامپیوتر را هیج وقت نادیده نمیگیریم، این بخش از مقاله را مخصوص شمایی که از کامپیوتر و دسکتاپ استفاده میکنید، اختصاص داده ایم 🙂

1. ابتدا یکی از مرورگر های خود را باز کرده و وارد سایت اینستاگرام شوید.
2. یوزرنام و پسورد خود را برای ورود به پیج تان وارد کنید.

3. برای ورود به بخش دایرکت ها طبق تصویر زیر روی آیکون دایرکت در بالای صفحه کلیک کنید.
4. پس از انجام مرحله بالا وارد صفحه چت شخص مورد نظر شوید.

5. حال نشانگر موس را روی پیامی که میخواهید حذف کنید ببرید. سپس همانطور که در تصویر میبینید یک علامت سه نقطه در کنار پیام مورد نظر، برایتان نمایش داده می شود.
6. روی سه نقطه کلیک کنید و از بین گزینه های نمایش داده شده، گزینه Unsend را انتخاب کنید.

7. خب رسیدیم به آخرین مرحله، همانطور که در تصویر میبینید اینستاگرام از شما سوال میپرسد که آیا از حذف پیام خود مطمئن هستید. از اونجایی که ما مطمئن هستیم روی گزینه Unsend کلیک میکنیم 🙂

تبریک! مراحل پاک کردن پیام دایرکت اینستاگرام با موفقیت انجام شد.

آموزش حذف یکجا یا یک طرفه پیام دایرکت اینستاگرام با گوشی📱

قبل از شروع آموزش بهتون بگم که خیلی ها تصور شون از حذف یکجا پیام دایرکت در اینستاگرام اینکه که پیام ها به صورت دو طرفه حذف بشه. ولی اینطوری نیست، منظور از حذف یکجا، پاک کردن کل چت های بین شما و طرف مقابل به صورت یک طرفه برای خودتان یا همان حذف تاریخچه است. خب حالا اگر قصد پاک کردن یکجا و یک طرفه پیام هایتان را دارید همراه من باشید چون به جای درستی سر زده اید، ولی اگر قصد پاک کردن دوطرفه پیام هایتان را دارید باید از آموزشی که در بالا بهتون یاد دادیم استفاده کنید.

1. وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید.
2. در صفحه هوم طبق تصویر زیر برای ورود به بخش دایرکت ها روی آیکون دایرکت کلیک کنید.

3. انگشت خود را چند لحظه روی چتی که قصد حذف یکجا آن را دارید نگه دارید.
4. سپس در نیم صفحه باز شده روی گزینه Delete کلیک کنید.

5. حال از طرف اینستاگرام یک اعلان دریافت میکنید که آیا از پاک کردن یکجا چت هایتان اطمینان دارید؟! جهت تایید و حذف روی گزینه Delete کلیک کنید.

خب بهتون تبریک میگم به همین راحتی مراحل حذف یکجا پیام دایرکت اینستاگرم را انجام دادیم.

آموزش پاک کردن یکجا پیام دایرکت اینستاگرام از طریق نسخه وب در کامپیوتر و دسکتاپ 💻

این بخش از مقاله هم مخصوص به کاربرانی هست که به هر دلیلی از اپلیکیشن اینستاگرام نمیتوانند استفاده کنند و میخواهند از نسخه وب اینستاگرام مراحل را طی کنند.

1. یکی از مرورگر های خود را باز کنید، سپس وارد سایت اینستاگرام شوید.
2. برای ورود به اکانت خود در صفحه لاگین، اطلاعات پیج تان را وارد کنید و روی گزینه Log in کلیک کنید.

3. با کلیک روی آیکون دایرکت در بالای صفحه وارد بخش دایرکت ها شوید.
4. وارد صفحه چت مورد نظر شوید. سپس طبق تصویر زیر روی آیکون i در بالای صفحه کلیک کنید.

5. در صفحه باز شده روی گزینه Delete Chat کلیک کنید.

6. حال جهت تایید نهایی مراحل گزینه Delete را انتخاب کنید.

تبریک! مراحل پاک کردن یکجا و یک طرفه پیام دایرکت اینستاگرام در کامپیوتر را با موفقیت انجام دادیم.

نکاتی درباره حذف پیام دایرکت اینستاگرام که کمتر شنیده می شود

💡در صورتی که شما پیامی را برای شخصی ارسال کنید ولی پیام شما به دلیل وصل نبودن اینترنت یا پایین بودن سرعت اینترنت برای شخص مورد نظر Send یا ارسال نشود، امکان حذف و پاک کردن پیام تان وجود ندارد. ابتدا باید صبر کنید تا پیام تان برای فرد ارسال شود و سپس مراحل پاک کردن پیام تان را طی کنید.
💡بهتره بدونید که با دیلیت اکانت اینستاگرام یا دی اکتیو اینستاگرام، چت هایتان حذف نمیشود و تنها راه حذف دوطرفه پیام های دایرکت در اینستاگرام استفاده از گزینه Unsend هست.
💡اگر قصد حذف کردن لینک، ویدیو، ویس، عکس یا هر چیزی که برای دیگران ارسال کرده اید را داشتید، اصلا نگران نباشید چرا که مراحل پاک کردن این موارد هیچ فرقی با پاک کردن چت ها ندارد. فقط کافیست مراحل گفته شده در این مقاله را انجام دهید.

برنامه حذف خودکار پیام دایرکت اینستاگرام

برنامه هایی برای حذف خودکار چت دایرکت وجود دارند ولی بهتون پیشنهاد میکنم به دلیل مسائل امنیتی و جلوگیری از هک شدن پیج تون از این برنامه ها استفاده نکنید.
شاید شما از آن افرادی هستید که حرف من براتون مهم نیست و میخواهید از این برنامه ها استفاده کنید 🙂 الان بهتون یک برنامه معرفی میکنم ولی قبلش بهتره بدونید این برنامه پولی هست.

DMpro

اسم این ابزار یا برنامه DMpro هست که ابتدا باید این برنامه را در کامپیوتر خود نصب کنید، سپس برای استفاده از خدمات آن اشتراک آن را تهیه کنید.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که آموزش نحوه حذف دو طرفه پیام دایرکت اینستاگرام + حذف یک طرفه و یکجا چت های دایرکت را به همراه تمام نکات مهم آن را به صورت کامل و جامع به شما آموزش بدهیم. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

خیر، پس از دیلیت اکانت اینستاگرام همچنان چت های شما در دایرکت باقی می ماند، فقط آیدی شما به Instgrammer تغییر میکند.

متاسفانه این کار امکان پذیر نیست. شما فقط میتوانید پیام های شخص مقابل را برای خودتان حذف کنید. تنها راه مشکل اینکه طرف مقابل پیام های خودش را Unsend کند تا پیام های شخص مقابل به صورت دوطرفه هم برای شما هم برای خودش حذف شود.

اصلا نگران نباشید، مراحل حذف کردن هر چیزی که در دایرکت ارسال کرده اید مثل هم است. فقط کافیه طبق آموزش این مقاله جلو برید.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. سلام مرسی از آموزش خوبتون فقط ببخشید امکانش هست به جای پاک کردن پیام دایرکت در اینستاگرام دایرکت های یک نفر رو مخفی کنم یا براش رمز بزارم؟؟ چون من قصدم اینکه یک نفر گوشی مو بر نداره و پیام هامو ببینه برای همین مجبورم دایرکت ها رو حذف کنم ولی اگه بشه دایرکت ها رو مخفی کنم هم خودم راحت ترم هم کارم انجام شده. مرسی

    1. سلام ملیحه جان متاسفانه اینستاگرام قابلیت مخفی کردن دایرکت ها را فعال نکرده است. بهتون پیشنهاد میکنم از نرم افزار های رمز گذاشتن روی برنامه ها استفاده کنید با این کار حتی اگه شخصی رمز گوشی تان رو بلد باشه و بخاد اینستا شما رو چک کنه نمیتونه چون برای استفاده از اینستاگرام باید یک رمز وارد کنه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *