اینستاگیت

حذف همه دستگاه ها متصل به اکانت اینستاگرام

حذف نشست های فعال اینستاگرام و خروج از همه دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام مون؟ شمایی که به دنبال جواب این سوال هستی احتمال زیاد اتفاق زیر براتون پیش آمده.
شاید برای شما پیش آمده باشد که بعضی اوقات بدلیل در دسترس نبودن گوشی تلفن خود، مجبور شده اید از گوشی بقیه برای ورود به اکانت اینستاگرامی تون استفاده کرده باشید؛ ولی پس از اتمام کارتون یادتون رفته که از پیج اینستاگرام تون خارج بشید.
خلاصه اگر در گذشته این کار را انجام داده اید و الان می خواهید بدانید که چگونه از همه دستگاه ها و گوشی های متصل به پیج تون خارج بشید؟ نگران نباشید در این مقاله از سایت اینستاگیت آموزش خروج و حذف همه دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام خود را بهتون یاد میدم.🙂

حذف همه دستگاه ها متصل به اکانت اینستاگرام یعنی چی؟

اینستاگرام محبوب‌ترین شبکه اجتماعی است و این امکان را به کاربران خود می دهد که از چندین دستگاه برای ویرایش محتوای خود، مشاهده محتوا، تعامل با فالوورها و … استفاده کنید.
به همین دلیل ممکن است اکانت خود را در بسیاری از تلفن‌ها، تبلت‌ها و.. باز کنید یا شاید از دستگاه‌های عمومی برای ورود به پیج اینستاگرام خود یا از دستگاه و گوشی دوستانتان استفاده کرده باشید ولی فراموش کرده‌اید که از سیستم و اکانت خود خارج شوید؛ بنابراین باید بدانید که چگونه از همه گوشی ها و دستگاه های متصل به پیج اینستاگرامی خود خارج شوید.
از این گذشته، امنیت از اهمیت بالایی برخوردار است و شما باید از حساب خود محافظت کنید و مطمئن شوید که کسی آن را ندزدیده یا سوء استفاده نمی کند.
به خصوص زمانی که برای پیج تون اقدام به خرید فالوور و خرید لایک کرده باشید یا حتی اگر اقدام به خرید پیج اینستاگرام کرده اید به این موضوع توجه زیادی بکنید چرا که به دلیل با ارزش بودن پیج تون، حساب شما در معرض هک شدن قرار میگیره.
هر بار که وارد حساب اینستاگرام خود می‌شوید، مرورگری که استفاده می‌کنید کوکی‌های جزئیات ورود شما و همچنین فایل‌های وب موقت را ذخیره می‌کند، مگر اینکه عمداً از حساب خود در آن دستگاه خارج شوید.
❗️اگر این کار را نکنید، حساب اینستاگرام در دسترس باقی می ماند و می توان بدون وارد کردن مجدد جزئیات ورود به سیستم ، به آن دسترسی پیدا کرد. هنگامی که در همه دستگاه‌ها از اینستاگرام خارج می‌شوید، هیچ شانسی برای سوء استفاده از داده‌ها وجود نخواهد داشت و از حساب شما محافظت می‌شود.🙂

نحوه حذف همه دستگاه ها متصل به اکانت اینستاگرام

یکی از راه های حذف همه دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام یا همون حذف نشست های فعال اینستاگرام، تغییر رمز عبور است.
با تغییر رمز همه دستگاه‌ها دسترسی به اکانت اینستاگرام را از دست می‌دهند و برای دسترسی دوباره به حساب کاربری باید حتما رمز عبور جدید را وارد کنید.

خب همراه من باشید تا با هم بریم مراحل تغییر رمز عبور اینستاگرام رو انجام بدیم، البته از اونجایی که این مقاله مربوط به خارج شدن از همه دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام هست اجازه آموزش جامع تغییر رمز عبور را در این مقاله ندارم؛ ولی خب در صورت نیاز می توانید از مقاله تغییر رمز اینستاگرام نیز استفاده کنید.

1. ابتدا باید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شده سپس وارد اکانت خود شوید.
2. به بخش پروفایل بروید و آیکون سه خط در بالای صفحه را بزنید.
3. در نیم صفحه باز شده گزینه تنظیمات Settings را انتخاب کنید.

4. سپس وارد بخش امنیت Security شوید.

5. اولین گزینه در منوی تنظیمات رمز عبور است، پس روی Password کلیک کنید.

6. خب حالا در این صفحه طبق تصویر زیر در کادر اول رمز عبور فعلی پیج خود را وارد کنید.
و در کادر دوم و سوم رمز عبور جدیدی برای پیج خود وارد کنید.
هنگامی که تمام این مراحل را دنبال کردید، روی ذخیره در سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید تا رمز عبور شما تغییر کند.

تبریک می گویم رمز عبور شما با موفقیت تغییر کرد و تمام حساب های متصل به اکانت اینستاگرام شما حذف شدند. 🙂

نحوه خروج از همه دستگاه ها متصل به اکانت اینستاگرام از طریق تغییر رمز در کامپیوتر

در حال حاضر، هیچ دکمه ای وجود ندارد که بتوانید آن را فشار دهید تا از اینستاگرام در همه دستگاه ها خارج شوید. بسیاری از سرویس‌ها و شرکت‌های آنلاین در حال حاضر این ویژگی را ارائه می‌کنند، بنابراین ممکن است اینستاگرام در آینده آن را برای محافظت بیشتر از امنیت کاربران خود اضافه کند.
اگر با دستگاهی که معمولاً از آن استفاده نمی کنید وارد حساب کاربری خود شوید، همیشه مطمئن شوید که از حساب اینستاگرام خود خارج شده اید. این می تواند از ناراحتی ناشی از بازنشانی رمز عبور بیش از آنچه می خواهید جلوگیری کند.
تغییر رمز عبور ممکن است کمی خسته کننده باشد، به خصوص اگر برای سال ها عادت داشته باشید که رمز عبور یکسانی را در حساب خود داشته باشید. حتی با این وجود، همیشه خوب است که رمزهای عبور خود را هر از چند گاهی به روز کنید، به خصوص اگر از یک رمز عبور در چندین سایت استفاده می کنید.

خب بریم سراغ آموزش 🙂

1. ابتدا با کامپیوتر خود وارد سایت اینستاگرام شوید و وارد پیج تون بشین.

2. روی عکس پروفایل خود کلیک کنید.

3. در نیم پنجره باز شده روی تنظیمات settings بزنید.

4. روی Change passwotd کلیک کنید.

5. خب رسیدیم به مرحله آخر ، در بخش باز شده توی کادر اول پسورد قدیمی رو وارد کنید و در دو تا کادر بعدی پسورد جدید، سپس روی Change password بزنید.

خب به همین راحتی نشست های فعال اینستاگرام حذف شدند یعنی همه کسانی که پیج شما روی گوشی یا دستگاه شون فعال بوده غیرفعال و حذف شدن.

📒 شاید بدردت بخوره

راستی اگه یک وقت احساس کردین یک نفر به صورت مخفیانه در اکانت تلگرام تون هست اصلا نترسید و بیاید یک سر به مقاله حذف نشست های فعال تلگرام بزنید تا با هم این مشکل رو حل کنیم.

روش دوم برای حذف همه دستگاه ها متصل به پیج اینستاگرام

این روش نیازی به تغییر رمز نداره برای همین اکثرا از این روش برای حذف نشست های فعال اینستاگرام استفاده می کنند.
❗️البته شما حتما هر دو روش رو با هم انجام بدین تا خیالتون کاملا راحت باشه .
خب بریم سراغ آموزش.

1. وارد اینستاگرام بشید و روی آیکون پروفایل در پایین صفحه بزنید.

2. روی آیکون سه خط در بالای صفحه بزنید.

3. روی تنظیمات Settings ضربه بزنید.

4. روی Security بزنید.

5. روی Login activity بزنید.

6. خب در صفحه باز شده لیست تمام کسانی که پیج شما روی گوشی یا دستگاه شون فعال و متصل هست رو نشون میده.

7. برای حذف و خروج دستگاه های مورد نظر فقط کافیه روی سه نقطه کنارش بزنید سپس روی گزینه Logout بزنید.

دیدید چه قدر آسون بود.

در نهایت...

مشاهده و حذف همه کسانی که اکانت اینستاگرام ما روی گوشی و دستگاه هاشون وصله از اهمیت زیادی برخورداره، برای همین در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم به صورت کامل آموزش خروج و بیرون انداختن دستگاه های متصل به پیج اینستاگرام رو بهتون یاد بدیم.
امیدورام این مقاله به کارتون بیاد، اگر سوال یا مشکلی داشتین در بخش کامنت ها همین مقاله با ما در میان بگذارید. 💙

بله از بخش Login activity، لیست تمام دستگاه های متصل به اکانت خود را میتوانید مشاهده کنید.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. یه دنیا ممنونم ازتون بخاطر این مقاله کاربردی تون آخه چند روزی بود فکر می کردم یک نفر توی پیجمه، رفتم نشست های فعال اینستاگرام رو چک کردم متوجه شدم یک دستگاهی که نمیشناسم به پیجم وصله که حذفش کردم. خلاصه خیلی ممنونم که با این آموزش تون پیجم و آبروم رو نجات دادین 🙏

    1. سلام حدیث جان ممنونم انجام وظیفس. بهتون پیشنهاد میکنم برای اینکه دیگه کسی به صورت مخفیانه وارد پیج تون نشه تایید دو مرحله ای روی اکانت تون فعال کنید و برای اطمینان خاطر هر از چند گاهی لیست دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام تون رو چک کنید و در صورتی که دستگاه مشکوکی رو دیدید اقدام به حذف کردنش کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *