اینستاگیت

آموزش تغییر زبان اینستاگرام + ویدیویی ❤️

تغییر زبان اینستاگرام یکی از مشکلاتی هست که بیشتر کاربران از آن گله دارند، حالا چرا ؟ 🤔
چون اینستا به طور پیش فرض روی زبان انگلیسی تنظیم شده و کسانی که به تازگی وارد اینستاگرام شدند یا به زبان انگلیسی مسلط نیستند نمیتوانند به راحتی با اپلیکشین کار کنند.
در این مقاله از سایت اینستاگیت، آموزش تغییر زبان در اینستاگرام در اندروید، آیفون و دسکتاپ به صورت تصویری رو یاد می گیریم.

مقدمه ای بری تغییر زبان اینستاگرام

آیا می دانستید که اینستاگرام از 42 زبان دنیا پشتیبانی می کند؟ که خوشبختانه زبان فارسی هم در بین این ها موجوده.

یک نکته مهم قبل از آموزش تغییر زبان در اینستاگرام بهتون بگم.
اپلیکیشن اینستاگرام با زبان خود گوشی سازگار است، خب این یعنی چی؟ بهتون میگم عجله نکنید. مثلا اگر قبل از نصب اینستاگرام، زبان گوشی شما انگلیسی باشد خب قطعا اینستاگرام هم با زبان انگلیسی اجرا می شود.
پس قبل از نصب اینستاگرام زبانی که می خواهید رو مطابق زبان گوشیتون کنید تا اینستاگرام هم با همون زبان براتون اجرا بشه.
البته اگر با تغییر زبان گوشی، زبان اینستا براتون تغییر نکرد اصلا نگران نباشید چرا که در ادامه روش اصلی که صد در صدی کارتون رو راه میندازه میخام بهتون یاد میدم. 🙂
قبل از شروع آموزش خاستم بهتون بگم اگه نیاز به جذب و افزایش فالوور و لایک فوری و بدون دردسر دارید، میتوانید از صفحه خرید فالوور و خرید لایک اینستاگرام یا حتی خرید پیج آماده اینستاگرام استفاده کنید.

آموزش تغییر زبان اینستاگرام در گوشی اندروید

1. برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب خود شوید.

2. روی عکس پروفایل خود کلیک کنید تا وارد صفحه پروفایل شوید.

3. روی نماد سه خط کلیک کنید و روی سپس روی تنظیمات Settings ضربه بزنید.

4. روی گزینه Account کلیک کنید.

5. در صفحه باز شده طبق تصویر زیر روی گزینه Language بزنید.

6. در اینجا لیست زبان هایی که اینستاگرام ازش پشتیبانی میکند نمایش داده می شود. زبانی را که می خواهید استفاده کنید انتخاب کنید و لذت ببرید.

تبریک میگویم زبان شما با موفقیت تغییر کرد 🙂

📒 مقاله پیشنهادی

اگه دوست دارین اکانت اینستاگرام خود را برای مدتی حذف کنید بدون آنکه مشکلی برای پیج تون پیش بیاد بهترین راه استفاده از قابلیت دی اکتیو اینستاگرام می باشد؛ جهت بازگردانی اکانت هم فقط کافیه مقاله رفع دی اکتیو اینستاگرام را مطاله کنید.

نحوه تغییر زبان اینستاگرام از مرورگر موبایل

افرادی که تلفن های قدیمی دارند اغلب نمی خواهند برنامه هایی را برای استفاده از حافظه تلفن خود نصب کنند. حالا چرا؟ چون یا به خاطر قدیمی بودن گوشی شان اپلیکیشن اینستاگرام روی گوشی شان پشتیبانی نمیشه یا حافظه گوشی شان برای نصب اینستا کافی نیست.
به همین دلیل ترجیح می دهند از اینستاگرام از طریق مرورگر موبایل استفاده کنند. اگر شما هم جزو آن‌ها هستید، این قسمت از مقاله رو از دست ندین.

1. سایت اینستاگرام را در مرورگر خود باز کنید و وارد اکانت خود شوید.

2. روی عکس پروفایل خود در پایین صفحه سمت راست کلیک کنید.

3. جهت رفتن به تنظیمات ، روی آیکون چرخ دنده در بالای صفحه کلیک کنید.

4. طبق تصویر زیر در قسمت SETTINGS بر روی ”Language” کلیک کنید.

5. در اینجا لیست زبان های موجود نمایش داده می شود، زبان مورد نظرتون رو پیدا کنید و روش کلیک کنید.

نحوه تغییر زبان در ویندوز، مک و کروم

اگر از اینستاگرام با Windows، Mac، یا Chromebook استفاده میکنید و می‌خواهید زبان اینستاگرام را خود را تغییر دهید فقط کافیه مراحل زیر را دنبال کنید.

1. سایت اینستاگرام را در مرورگر خود باز کرده و وارد حساب کاربری خود شوید.
برای راحتی شما لینک سایت را براتون قرار داده ایم که میتوانید استفاده کنید.

2. روی نماد نمایه خود در گوشه سمت راست بالا، کلیک کنید و از منوی کشویی روی «Profile» ضربه بزنید.

3. در صفحه باز شده طبق تصویر زیر گزینه، ویرایش نمایه Edit profile را انتخاب کنید.

4. در صفحه باز شده طبق تصویر زیر به پایین اسکرول کنید، سپس روی English کلیک کنید تا لیست زبان ها براتون باز بشه، خب حالا زبان مورد نظرتون رو پیدا کنید و روش کلیک کنید تا زبان تون تغییر کنه.

به همین راحتی مراحل تغییر زبان اینستاگرام در کامپیوتر رو هم یاد گرفتیم.

📒 مقاله پیشنهادی

شمایی که الان اینجا حضور داری مطمعنا خیلی به زبان انگلیسی مسلط نیستی. برای همین بهتون پیشنهاد میکنم اگر قصد انجام کار های مهمی مثل دیلیت اکانت اینستاگرام یا تغییر بخش های مهمی که فقط در زبان انگلیسی در دسترس هست را دارید، قبلش آموزشی در آن مورد ببیند تا خدانکرده پیج تون دچار مشکل نشه.

حل مشکل کمی صبر کنید، در حال راه اندازی فارسی هستیم...

احتمالا همه تون موقع تغییر زبان با این مشکل مواجه شدین ☹️ خب حالا راه حل چیه؟

برای رفع این ارور فقط کافیه یک بار با فیلترشکن وارد اینستاگرام تون بشید.
پس یک vpn از گوگل پلی دانلود کنید و موقع ورود به اینستا روشنش کنید، یک بار که انجام بدین برای دفعه های بعدی نیازی به این کار نیست و مشکلتون کاملا رفع می شود.

اینستاگرام چه زبان هایی را ترجمه می کند؟

اخیراً اینستاگرام ابزار ترجمه جدیدی را اضافه کرده است که به شما امکان می دهد کپشن ها، نظرات و پست های فید را ترجمه کنید. این می تواند هر متنی را بر اساس ترجیحات و تنظیمات زبان شما ترجمه کند. هنگامی که لیست زبان را باز می کنید، تمام زبان هایی را که کاربران اینستاگرام می توانند از بین آنها انتخاب کنند، مشاهده خواهید کرد.

همچنین، یک ابزار هوش مصنوعی می‌تواند تقریباً هر نظر یا پستی را که نوشته شده است به زبان دیگری ترجمه کند، و شما می‌توانید با کلیک کردن بر روی «مشاهده ترجمه» آنچه را که شخص نوشته است، ببینید. برای اینکه این گزینه کار کند، باید زبان پیش فرض خود را تغییر دهید. پس از آن، هر بار که نظر یا شرحی را به زبان دیگری می‌بینید، می‌توانید آن را در ترجمه مشاهده کنید.

در نهایت...

اینستاگرام به کاربران خود اجازه می دهد تا زبان خود را در حین استفاده از برنامه تغییر دهند. در این مقاله برای کاربران اینستاگیت یک آموزش گام به گام برای نحوه تغییر زبان اینستاگرام آماده کرده ایم که امیدوارم به کارتون بیاد. اگر سوالی در این مورد داشتین در بخش نظرات با در میان بگذارید.💙

به خاطر داشته باشید که تغییر زبان در اینستاگرام معادل تغییر کل زبان برنامه است نه فقط یک اکانت تون. از سوی دیگر، شما می توانید از این به عنوان یک مزیت استفاده کنید. چرا که تغییر زبان برای تمام حساب هایتان دردسرساز نخواهد بود.

زبان انتخابی شما باید بلافاصله پس از راه اندازی برنامه اینستاگرام ظاهر شود. به خاطر داشته باشید که برای اعمال کامل این ویژگی ها باید از آخرین نسخه اینستاگرام استفاده کنید. اما اگر این مشکل همچنان وجود داشت، راه هایی رو که در این مقاله بهتون یاد دادیم رو امتحان کنید.

برای تأیید کشور اصلی خود، باید مکان گوشی خود را روشن کنید و حداقل به مدت 14 روز برای اینستاگرام آن را روشن کنید. به این ترتیب اینستاگرام کشور شما را تایید می کند و آن را به عنوان مکان فعلی شما اضافه می کند.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. سلام و ارض ادب، ببخشید تغییر زبان اینستاگرام از انگلیسی به فارسی مشکلی برای پیج پیش نمیاره؟؟

    1. سلام قربان شما، احتمال ایجاد مشکل وجود داره برای مثال در گذشته یکی از مشکلاتی با تغییر زبان از انگلیسی به فارسی برای پیج مون پیش میامد این بود که امکان تغییر یا انتخاب عکس کاور برای هایلایت استوری ها وجود نداشت البته الان این مشکل حل شده .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *