اینستاگیت

بلاک کردن در اینستاگرام + آنبلاک و لیست افراد بلاک شده

بلاک کردن در اینستاگرام ینی چی و چه مزیتی دارد؟ چگونه یک اکانت اینستاگرام را بلاک کنیم؟ گاهی اوقات مسدود کردن شخصی در رسانه های اجتماعی ضروری است، اینستاگرام نیز از این قاعده مستثنی نیست.
دلایل بلاک کردن شخصی در اینستاگرام میتواند هر چیزی باشد ، اگر میخواهید بدانید چگونه شخصی را بلاک کنیم به جای درستی آمده اید پس تا آخر مقاله با ما همراه باشید.
در این مقاله از سایت اینستاگیت ، ما چندین سناریو را که ممکن است هنگام بلاک کردن در اینستاگرام رخ دهد، به اشتراک گذاشته‌ایم. ما به شما اطلاع خواهیم داد که چگونه بفهمید شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده است و چه اتفاقی می افتد وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک می کنید. همچنین نحوه بلاک و انبلاک کردن به صورتی تصویری را یاد می گیریم🙂

بلاک Block چیست؟

بلاک به زبان ساده یعنی مسدود کردن یک شخص خاص🤭
دلیل اینکه چرا ممکن است بخواهید شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید می تواند متفاوت باشد. ممکن است کاربری وجود داشته باشد که دیگر با او کنار نمی‌آیید و نمی‌خواهید عکس‌های شما را ببیند. اینستاگرام میلیون ها و میلیون ها کاربر دارد و جای تعجب نیست که کاربرانی وجود داشته باشند که نمی خواهید با آنها دوست باشید.
خبر خوب این است که مسدود کردن یا رفع انسداد شخصی آنقدرها هم که به نظر می رسد سخت نیست. فرقی نمی کند که از اینستاگرام در گوشی یا رایانه خود استفاده می کنید، این روند بسیار مشابه و آسان است
نگران نباشید در ادامه آموزش بلاک کردن در اینستاگرام با گوشی و کامپیوتر را آموزش میدهیم.
راستی ما در سایت اینستاگیت خدمات اینستاگرام از جمله خرید پیج آماده اینستاگرام یا خرید فالوور و خرید لایک هم ارائه میدیم که فکر کنم براتون مفید باشه. اینستاگیت استفاده کنید.

وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

آیا کسی با نظرات اسپم خود شما را بسیار آزار می دهد؟ یا آنها شما را در بسیاری از پست های بی ربط ذکر کرده اند؟ یا شاید شما هدف قلدری سایبری هستید که یکی از خطرات واقعی اینستاگرام است، به هر حال نگران نباشید میتوانید به راحتی آنها را بلاک کنید، حالا، اگر می‌خواهید بدانید وقتی کسی را بلاک می‌کنید چه اتفاقی می‌افتد به خواندن ادامه دهید.

وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک می‌کنید ، دیگر نمی‌تواند پست‌ها، استوری‌های اینستاگرام شما را ببیند و نمی‌تواند به شما پیام مستقیم بدهد.
علاوه بر این، پس از مسدود کردن شخصی، تمام نظرات، لایک هاو غیره او از پست ها،استوری ها، عکس ها،ویدیو ها و تقریبا همه چیز حذف می شوند. به خاطر داشته باشید که نمی توانید لایک ها و نظرات شخصی را که بلاک کرده اید با رفع انسداد (آنبلاک) بازیابی کنید.
اگر نام کاربری شما را جستجو کنند نمی توانند صفحه اینستاگرام شما را پیدا کنند.
اگر نمایه شما را پیدا کنند (شاید از طریق یک فالوور متقابل)، نمایه شما کاملاً خالی به نظر می رسد.
اینستاگرام وقتی کسی را بلاک می‌کنید اعلانی ارسال نمی‌کند، بنابراین او متوجه نمی‌شود که شما او را بلاک کرده‌اید مگر اینکه صفحه شما را جستجو کند و متوجه شود که دیگر نمی‌تواند به آن دسترسی داشته باشد.

اینها بخشی از ویژگی های بلاک کردن در اینستاگرام است. 🙂 راستی تا یادم نرفته اینو بتهون بگم که در اینستاگرام یک قابلیت خفنی به اسم رستریکت اینستاگراک وجود داره که شما با استفاده از آن میتوانید فرد مورد نظر را تقریبا بلاک کنید بدون آنکه طرف متوجه این موضوع بشود؛ اگر دوست دارین بیشتر با رستریکت اینستاگرام آشنا شوید بهتون پینشهاد میکنم مقاله رستریکت اینستاگرام را مطالعه کنید.

وقتی افراد را در اینستاگرام آنبلاک می کنید چه اتفاقی می افتد؟

هنگامی که شخصی را در اینستاگرام آنبلاک می کنید، اعلانی مبنی بر رفع مسدودی دریافت نمی کنند.
اگر متوجه نشوند که شما آنها را بلاک کرده اید، ممکن است هرگز متوجه نشوند که شما آنها را رفع بلاک کرده اید.
بلاک کردن یک نفر در اینستاگرام باعث می شود که او شما را آنفالو کند، بنابراین وقتی آن شخص را آنبلاک می کنید، باز هم شما را فالو نمی کند.
اگر آن‌ها را آنبلاک کنید کنید، یکدیگر را فالو نخواهید کرد و باید حساب کاربری آن‌ها را دوباره فالو کنید، که این می‌تواند به آن‌ها هشدار دهد که قبلاً بلاک شده یا از لیست فالوورهای اینستاگرام شما حذف شده‌اند. 😬
❗️در بخش «حساب‌های مسدود شده» می‌توانید فهرستی از افرادی را که در اینستاگرام بلاک کرده‌اید مشاهده کنید. متأسفانه، چیزی به نام بخش «حساب‌هایی که مرا مسدود کرده‌اند» وجود ندارد. به زبان ساده، اگر کاربری حساب کاربری شما را مسدود کند، اینستاگرام به شما اطلاع نمی دهد. علاوه بر این، هیچ روش رسمی برای دانستن اینکه آیا کسی شما را بلاک کرده است وجود ندارد. تنها راهی که می توانید مطمئن شوید این است که خودتان بررسی کنید.

آموزش بلاک کردن در اینستاگرام

1. ابتدا اخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
2. برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب خود شوید.

3. سپس به پروفایل شخصی که می خواهید بلاک کنید بروید، روی دکمه عمودی سه نقطه در بالا صفحه سمت راست ضربه بزنید.

4. از پنجره باز شده روی گزینه Block کلیک کنید.

5. خب به مرحله آخر مسدود کردن در اینستاگرام رسیدیم.
در این صفحه چند تا گزینه وجود دارد.
گزینه اول بلاک کردن شخص مورد نظر و تمام حساب های آن
گزینه دوم فقط بلاک کردن آن شخص
یکی از این گزینه ها را انتخاب کنید و روی Block بزنید تا شخص مورد نظر مسدود شود.
❗همچین میتوانید با زدن روی گزینه Block and report شخص مورد نظر را بلاک و ریپورت کنید.

شخص مورد نظر با موفقیت بلاک شد.🙂

نحوه بلاک کردن شخصی در اینستاگرام با کامپیوتر یا دسکتاپ

همچنین می توانید با استفاده از کروم یا هر مرورگر دیگری، کاربر را در اینستاگرام در رایانه شخصی خود، مسدود و بلاک کنید.
برای انجام این کار فقط کافیه مراحل زیر را طی کنید.

1. وارد سایت اینستاگرام شده و وارد حساب خود شوید.

2. در قسمت جستجو شخصی که می خواهید بلاک کنید را سرچ کنید و به پروفایل آن شخص بروید، سپس روی سه نقطه در بالای صفحه کلیک کنید.

3. از پنجره باز شده روی گزینه Block کلیک کنید.

4. سپس یک صفحه برای تایید بلاک کردن ظاهر می شود روی گزینه آبی رنگ Block بزنید تا شخص مورد نظر مسدود شود.

📒 شاید بدردت بخوره

 اگه احساس میکنی یک نفر توی اکانتت هست و داره یواشکی چت هات رو میخونه یا هر چیز دیگری بهت پیشنهاد میکنم یک سر به مقاله حذف همه دستگاه های متصل به اکانت اینستاگرام ما بزن.

آموزش آنبلاک کردن در اینستاگرام

هر زمان که نظر خود را تغییر دادید، می توانید کاربری که در ایستاگرام بلاک کرده اید را Unblock کنید.
میتوانید این کار را با استفاده از اپلیکیشن یا سایت اینستاگرام انجام دهید. انتخاب با شماست، اما من هر دو روش رو بهتون یاد میدم. 🙂

نحوه آنبلاک کردن شخصی در اپلیکیشن اینستاگرام

برای آنبلاک کردن شخصی در اینستاگرام مراحل زیر را دنبال کنید.

1. ابتدا آخرین نسخه اپلیکیشن اینستاگرام را از گوگل پلی دانلود و نصب کنید.
2. برنامه اینستاگرام را باز کنید و وارد حساب خود شوید.

3. سپس به پروفایل شخصی که می خواهید آن را انبلاک کنید بروید و روی گزینه آبی رنگ Unblock را بزنید.

❗️میتوانید آن را جستجو کنید یا از لیست مسدود شدگان آن را پیدا کنید .

اصلا نگران نباشید لیست مسدودشگان را نیز در ادامه به شما یاد خواهم داد.

4. و در آخر روی گزینه Unblock بزنید تا شخص مورد نظر آنبلاک شود.

چگونه بررسی کنیم که چه کسی ما را در اینستاگرام بلاک کرده است؟

فرض کنید شک دارید که یکی از دوستان یا آشنایان، شما را در اینستاگرام بلاک کرده اند یا نه ؟ برای اینکه مطمعن شوید که بلاک شده اید یا خیر کافیست نام کاربری آنها را جستجو کنید.
نام کاربری اینستاگرام آنها را در نوار جستجو تایپ کنید ، اگر اکانت او باز شود و شما بتوانید همه پست های آنها را ببینید، کاربر شما را بلاک نکرده است. اگر به جای پست‌های آن‌ها با پیام «این حساب خصوصی است» از شما استقبال کرد، ممکن است شما را به‌عنوان دنبال‌کننده حذف کرده باشند، اما شما را مسدود نکرده باشند.
اما اگر حسابش در جستجوی شما ظاهر نشود به این معناست که آن شخص شما را بلاک کرده است.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که آموزش نحوه بلاک کردن در اینستاگرام + آنبلاک کردن یا همون رفع بلاکی شخص بلاک شده را به همراه لیست افراد بلاک شده در اینستاگرام به صورت کامل و ویدیویی به شما بیاموزیم. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

وقتی شخصی را در اینستاگرام بلاک و آنبلاک می کنید، باید دوباره او را فالو کنید. بلاک کردن شخصی در اینستاگرام باعث حذف او از لیست فالور های شما می شود. در حالی که آنها نمی دانند چه زمانی آنها را رفع مسدود کرده اید، اما وقتی دوباره آنها را دنبال کنید، به آنها اطلاع داده می شود و می توانند حدس بزنند که آیا قبلاً مسدود یا لغو شده اند.

هنگامی که می خواهید شخصی را در اینستاگرام از حالت بلاکی خارج کنید و نمی توانید او را پیدا کنید، به صفحه پروفایل خود در برنامه اینستاگرام بروید، روی دکمه منو ضربه بزنید و تنظیمات را انتخاب کنید. پس از انجام این کار، Privacy و سپس Blocked Accounts را انتخاب کنید. هر کاربر مسدود شده ای را انتخاب کنید تا به نمایه خود بروید و آنها را رفع انسداد کنید.

نه، آن شخص اعلانی دریافت نمی کند که بگوید شما او را آنبلاک کرده اید. با این حال، راه هایی وجود دارد که آنها ممکن است حدس بزنند. به عنوان مثال، اگر آنها اعلانی دریافت کنند که شما دوباره آنها را دنبال می کنید، ممکن است متوجه شوند که مسدود شده اند.

اگر شخصی را در اینستاگرام بلاک کنید، نمی تواند تصاویر شما را ببیند. علاوه بر این، کاربر مسدود شده نمی تواند برای پست های شما نظر دهند و لایک کنند زیرا در ابتدا نمی تواند آنها را مشاهده کند. همچنین قادر به ارسال پیام های جدید در دایرکت برای شما نیستند.

اگر شخصی شما را در اینستاگرام بلاک کرده باشد، می‌تواند نمایه شما را ببیند تا در صورت تمایل، بعداً بلاک شما را رفع کند.

بلاک کردن شخصی در اینستاگرام پیام ها را پاک نمی کند. با این حال نمی توانید آنها را ببینید زیرا اینستاگرام آنها را پنهان می کند. پس از آنبلاک شخص، پیام ها دوباره ظاهر می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *