اینستاگیت

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام ❤️

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام در گذشته فقط برای کاربرانی فعال بود که فالوور هاشون بالا 10k بود به همین دلیل دیگر کاربران نمی توانستند از کاربرد های این ویژگی خفن استفاده کنند؛ ولی خب الان دیگه این محدودیت برداشته شده.
طبق یک نظرسنجی اینستاگرام، 50 درصد از مردم پس از دیدن یک وب سایت در استوری، برای خرید محصول یا خدمات به آن مراجعه کرده اند. هنگامی که یاد گرفتید چگونه یک لینک به استوری اینستاگرام اضافه کنید، می توانید ترافیک وب سایت خود را افزایش دهید و فروشتون رو بیشتر کنید.
به همین دلیل تصمیم گرفتم در این مقاله از سایت اینستاگیت دو روش برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام رو بهتون یاد میدم.🙂

گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یعنی چی؟

دو روش برای گذاشتن لینک تو استوری اینستاگرام وجود دارد که الان با تصویر بهتون نشون میدم که قشنگ متوجه موضوع بشید. 🙂

1. گذاشتن لینک با روش دکمهٔ کشیدن به بالا

2. گذاشتن لینک توسط برچسب یا استیکر LINK

❗️نکته مهم: روش اول دیگه در دسترس نیست الان فقط با روش دوم یعنی با استفاده از برچسب یا همون استیکر LINK می توانید لینک به استوری هاتون اضافه کنید.

همانطور که در بالا اشاره کردیم، در قدیم هر کسی نمی تونست لینک به استوری هاش اضافه کنه حالا چرا؟🤔
چون فقط کسانی که پیج با فالور بالای 10000 نفر داشتن میتونستن به استوری هاشون لینک اضافه کنند.
البته این محدودیت بزرگی نبود چون کاربران می تونستند از طریق خرید فالوور یا خرید پیج اینستاگرام این محدودیت رو دور بزنند.🙂
ولی خوشبختانه این محدودیت دیگه وجود نداره و الان همه کاربران میتوانند تو استوری هاشون لینک بزارند.

اینستاگرام اعلام کرد که پیوند سوایپ به بالا در استوری (یعنی روش اول که بالاتر نشونتون دادم) از 30 آگوست 2021 حذف می شود.
حالا که اینستاگرام این روش رو حذف میکنه چه روشی رو جایگزینش میکنه؟ 🤔 الان بهتون میگم عجله نکنید.
بعد از حذف قابلیت Swipe-up اینستاگرام یک برچسب برای گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام به برنامه اضافه کرد.
حالا همه می توانند پس از آخرین به روز رسانی از استیکر پیوند در استوری اینستاگرام خود استفاده کنند و دغدغه داشتن 10k فالور رو هم نداشته باشن. 🙂

آموزش گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

خب دیگه وقتشه بریم سراغ آموزش گذاشتن لینک تو استوری اینستاگرام 😁

1. ابتدا وارد بخش استوری اینستاگرام شده و عکس یا ویدیو مورد نظر خود را انتخاب کرده.
2. سپس طبق تصویر زیر روی آیکون استیکر ها در بالای صفحه کلیک کنید.

3. استیکر LINK رو پیدا کنید و روش ضربه بزنید.

4. آدرس وب سایت رو در قسمت URL وارد کنید.
5. اگه خاستید لینک تون رو سفارشی کنید روی Customize sticker text بزنید.
منظور از سفارشی کردن یعنی روش متنی بنویسید و جذابش کنید.🙂

6. اگر قصد سفارشی سازی لینک را داشتید پس از کلیک روی گزینه Customize sticker text، در قسمت Sticker tex یک متن برای لینک تون انتخاب کنید.
7. و در آخر روی Done ضربه بزنید.

❗️نکته : مرحله پنجم و ششم اختیاری است.
می توانید استیکر پیوند را در هر جایی در یک استوری اینستاگرام اضافه کنید. برای انجام این کار، روی آن ضربه بزنید و بدون رها کردن حرکت کنید. شما همچنین می توانید اندازه را تغییر دهید. آن را با دو انگشت نگه دارید و آنها را به سمت یکدیگر یا از یکدیگر جدا کنید.😉

مزیت و کاربرد های گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام

مزیت و کاربرد های گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام برای هر شخصی میتونه متفاوت باشه، ولی خب اکثرا برای تبلیغ کسب و کار خود یا دیگران از قابلیت اضافه کردن لینک در استوری استفاده می کنند.در ادامه با هم مفصل در این مورد بحث میکنیم . 🙂

✅ تبلیغ سایت با گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرام

یکی از راه هایی که میتوانید به صورت رایگان برای وبسایت خود ترافیک و بازدید کننده واقعی جذب کرده و تبلیغ محصولات خود را کنید، گذاشتن لینک سایت در استوری اینستاگرامه.
در گذشته تبلیغ سایت خود کار دشواری بود، چرا که اگر فالوور هایمان کمتر از 10k بود به این قابلیت دسترسی نداشتیم؛ ولی الان که همه افراد دسترسی به قابلیت اضافه کردن لینک در استوری اینستاگرام را دارند، می توانند از این فرصت نهایت استفاده را ببرند. 🙂

✅ آسان کردن فرایند خرید محصول برای مشتری

شما تنها با قرار دادن لینک در استوری، می توانید خرید محصولاتی را که در استوری اینستاگرام خود به نمایش می گذارید برای طرفداران خود آسان کنید.
راستی علاوه بر این، کار خودتان را هم آسان تر می کنید؛ چرا که دیگر نیازی نیست فرایند فروش را به تک تک مشتری هایتان توضیح دهید.
هر زمان که ویدیو یا تصویری از چیزی که می فروشید را استوری می کنید، از قابلیت قرار دادن لینک در استوری اینستاگرام استفاده کنید که مشتریان شما مستقیماً به صفحه محصول شما در سایت هدایت شوند.
راستی اگر از قابلیت هایلایت استوری اینستاگرام استفاده کنی که دیگه غوغایی پر پا میشه. 🙂

✅ قرار دادن لینک شبکه های اجتماعی در استوری اینستاگرام

یکی دیگر از مزیت های گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام تبلیغ شبکه های اجتماعی دیگر خودتون می باشد.
برای مثال شما میتوانید فالوور های خودتان رو ترغیب به تماشا کردن ویدیو های خود در Youtube کرده و با جذب بازدید کننده برای خود کسب درآمد کنید.
یا حتی اگر کانال یا گروه تلگرامی ای دارید، تنها با استفاده از قابلیت گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام می توانید ممبر واقعی برای کانال یا گروه خود جذب کرده و لذت ببرید.
راستی اگر قصد ایجاد گروه یا کانال در تلگرام دارید فقط کافیه یک سر به صفحه ساخت گروه در تلگرام یا ساخت کانال تلگرام ما بزنید.

در نهایت...

استیکر Link یک ویژگی یا ابزار منحصر به فرد برای همه کسب و کارها هست. مخصوصا کسب و کار های کوچک چون نیازی به داشتن 10کا فالور ندارند.
روزانه 500 میلیون نفر از استوری اینستاگرام استفاده می کنند، گذاشتن لینک در استوری اینستاگرام یک راه بسیار عالی برای هدایت افراد بیشتر به وب سایت تون هست. در این مقاله آموزش کامل افرودن لینک به استوری رو بهتون یاد دادم که امیدوارم به کارتون بیاد. 💙

خیر با قابلیت استیکر لینک اینستاگرام همه افراد می توانند داخل استوری هاشون لینک بزارند بدون در نظر گرفتن تعداد فالور شخص.

بله در 30 آگوست گزینه تند کشیدن به بالا از اینستا حذف شد و در عوض، اینستاگرام آن را با یک برچسب پیوند جدید جایگزین کرد

برای گذاشتن لینک توی استوری هاتون کافیه از استیکر LINK استفاده کنید و آدرس لینک مد نظر تون رو در کادر خالی قرار بدین که در مقاله به صورت ویدیویی و تصویری بهتون یاد دادیم.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *