اینستاگیت

فالوور واقعی چیست؟ فرق فالوور فعال با فالوور واقعی ❤️

فالوور واقعی و فعال اینستاگرام چیست و چه تفاوت هایی با هم دارند موضوعی است که کمتر درموردش بحث شده و شاید برایتان سوال باشد. به هر حال به جای درستی سر زده اید ما در این مقاله از سایت اینستاگیت همه چی رو در مورد اینکه فالوور واقعی و فعال چیست و چه تفاوت هایی با هم دارند + راه های جذب فالوور فعال و واقعی رو بهتون میگیم.

فالوور واقعی اینستاگرام چیست؟

قبل از هر چیزی بهتره بدونید که فالوور فیک اینستاگرام با فالوور واقعی و فعال اینستاگرام فرق داره، در مقاله فالوور فیک اینستاگرام چیست همه چی رو در موردش توضیح دادیم که میتوانید مطالعه کنید. راستی برای افزایش محبوبیت پیج خود میتوانید بر اساس نیاز خود از سایت ما اقدام به خرید فالوور اینستاگرام، خرید لایک اینستاگرام و یا حتی خرید پیج آماده اینستاگرام بکنید.
خب بریم سراغ مبحث اصلی مون 🙂
فالوور واقعی پیج هایی هستند که افراد معمولی آنها را ساخته اند و برای پیج شون شماره تلفن و ایمیل معتبر ثبت کرده اند، هر چند وقت یک بار پست و استوری می گذارند و با اختیار و اطلاع خودشان پیج شما را فالو کرده اند. ولی خب نمیشه گفت همه فالوور های واقعی، فالوور فعال نیز هستند. شاید از خودتون بپرسید چرا؟! الان بهتون معنی فالوور فعال رو میگم تا قشنگ متوجه داستان بشید.

فالوور فعال اینستاگرام چیست؟

فالوور فعال اینستاگرام به پیج هایی گفته میشود که علاوه بر ویژگی هایی که فالوور واقعی اینستاگرام دارند، با پیج شما تعامل نیز برقرار کنند. به طوری که پست هاتون رو لایک کنند، استوری هاتون رو مشاهده کنند، براتون کامنت بگذارند، ازتون خرید کنند و غیره.
خلاصه اینطوری بهتون بگم که عاشق پیج شما باشند به طوری که اگر شما یک روز فعالیتی نداشتین بیان و بهتون بگن کجایی دلمون برات تنگ شده 😉

چرا خرید فالوور واقعی و فعال اینستاگرام ممکن نیست؟

همانطور که در پاراگراف بالا فهمیدیم فالوور واقعی و فعال به فالووری گفته میشه که با میل و اختیار خودش پیج مان را فالو کرده باشد و با پیج ما تعامل برقرار کند. خب حالا بر اساس این گفته ها به نظرتون خرید همچنین فالووری وجود داره؟ معلومه که نه 🙂
چرا که هیچ جوره نمیشه کسی رو مجبور به فالو کردن پیجی کرد، اگر هم بشه چه فایده؟! اون کاربر با پیج شما تعامل که برقرار نمیکنه چرا که با میل و اختیار خودش پیج شما را دنبال نکرده.
جذب فالوور واقعی و فعال فقط از طریق تبلیغات و تولید محتوا امکان پذیره پس لطفا گول افرادی که ادعا ارائه فالوور واقعی و فعال کردن نخورید.
خب حالا که فالوور واقعی و فعال چیست رو بهترین شکل متوجه شدیم و فهمیدیم نمیشه همچنین فالووری را خرید دیگه نباید گوگل افرادی را که ادعا ارائه فالوور واقعی کردند رو بخوریم چون اصلا امکان پذیر نیست .

فایده جذب فالوور واقعی چیست؟

خب حالا که قشنگ فهمیدن فالوور واقعی چیست؟ میخام مزیت ها و فایده های وجود فالوور واقعی در یک پیج رو بهتون بگم که با انگیزه به دنبال جذب فالوور واقعی برید. 🙂

اولین مزیت داشتن فالوور واقعی البته از نوع فعالش اینکه، نرح تعامل پیج شما رو افزایش میده و همین کار باعث میشه تا بستر ورود پیج شما به اکسپلور و بیشتر دیده شدن تون جور بشه.

شاید فکر کنید دارم از خودم این حرف ها رو میزنم، اگه اینطوری فکر میکنید بزارید تا راز الگوریتم های اینستاگرام رو بهتون بگم تا متوجه اهمیت و فایده جذب فالوور واقعی بشید.
الگوریتم اینستاگرام اینطوریه که وقتی شما پستی را در اینستاگرام منتشر میکنید، اون پست رو فقط به 10 درصد از فالوور هایتان نشون میده، اگه اون 10 درصد از پست شما خوشون بیاد یعنی اون رو لایک کنند، براش کامنت بزارند و غیره اینستاگرام متوجه جذاب و مفید بودن پست شما میشه و اون رو به بقیه فالوور هایتان هم نشون میده و از طرفی هم به اکسپلور میبره. جالب شد درسته!؟ 🙂

اهمیت و فایده های جذب فالوور واقعی در اینستاگرام در همین جا به پایان نمیرسه، بلکه افزایش فروش محصولات شما و برند شدن و خیلی از چیز های دیگر هم از مزایای داشتن فالوور واقعی و فعاله ؛ راستی از احساس تنهایی نکردن که نگم براتون.

تنها راه جذب فالوور واقعی و فعال اینستاگرام

در آخر هم بهتون بگم که تنها راه بدست آوردن فالوور واقعی تولید محتوا درست و اصولی و تبلیغاته.
در ادامه نکاتی در مورد تولید محتوا و تبلیغات میگم تا در سریع ترین زمان ممکن به نتیجه برسید.

💡اولویت خود را برای تبلیغات پیج هایی در نظر بگیرید که به موضوع پیج شما مرتبط باشند.
💡محتوایی جذاب و در عین حال مفید و مرتبط به کسب و کار خود تولید کنید. برای مثال اگر شما پیج فروش لباس مجلسی دارین میتوانید در مورد شستن درست لباس مجلسی، تشخیص جنس اصلی و فیک پارچه و… ویدیویی بگیرید و در پیج خود قرار دهید.
💡در استوری ها با فالوور های خود تعامل برقرار کنید و به نظراتشان در مورد بهبود پیج تان اهمیت بدین.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم به صورت کاملا ساده مفهموم فالوور واقعی چیست و چه تفاوتی با فالوور فعال اینستاگرام دارد را به شما بیاموزیم. امیدوارم این مقاله تمام سوالات شما را جواب داده باشد ولی اگر سوالی یا مشکلی دارید که در این مقاله به آن اشاره نکردیم در بخش کامنت ها با ما در ارتباط باشین، تیم اینستاگیت در سریع ترین زمان ممکن جواب شما را میدهند 💙

همانطور که در مقاله توضیح دادیم فالوور واقعی، فالووری است که توسط انسان ساخته شده است و شماره تلفن و ایمیل روی پیج خود ثبت کرده باشد و همچنین گاهی اوقات استوری و پست بگذارد.
ولی فالوور فعال علاوه بر ویژگی هایی که در بالا گفته شد باید حتما با میل خود شما را فالو کرده باشد و با پیج شما تعامل بر قرار کند، پست ها و استوری های شما را مشاهده کند لایک کند کامنت بگذارد و…

خیر. از اونجایی که در تعریف فالوور فعال و واقعی خواندیم این فالوور ها با میل خودشان ما را فالو میکنند، پس نمیشه کسی رو به زور وادار به فالو کردن پیج خاصی کرد.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. خیلی خوشم آمد از مقاله تون، به بهترین شکل ممکن فرق فالوور واقعی با فالوور فعال رو توضیح داده بودین که کیف کردم خلاصه ممنونم 😊

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *