اینستاگیت

حالت روح اینستاگرام + خواندن دایرکت اینستاگرام بدون سین خوردن

حالت روح اینستاگرام یکی از ویژگی های شگفت انگیز در اینستاگرام است که با استفاده از آن شما میتوانید کارهای عجیب و غریبی برای مثال خواندن پیام ها و داریرکت اینستاگرام بدون سین خوردن، دیدن استوری دیگران بدون سین شدن و چندین کار عجیب و جذاب دیگر را انجام دهید. مطمعنم الان با خودتون میگید چگونه حالت روح اینستاگرام را فعال کنم تا هر چه سریع تر از این قابلیت های خفن استفاده کنم ! ؟ عجله نکنید ما در این مقاله از سایت اینستاگیت به طور کامل آموزش فعال کردن حالت روح در اینستاگرام + تمامی این قابلیت های جذاب را به صورت تصویری و ویدیویی به شما آموزش میدهیم.

قابلیت های حالت روح اینستاگرام و انواع آن

اول از همه بهتون بگم که اینستاگرام این قابلیت را به طور پیش فرض فعال نکرده است، برای همین ما با استفاده از شگرد های مخصوص این ویژگی را برای خودمان فعال میکنیم و از مخفی بودن خودمان بدون فهمیدن کسی لذت میبریم.
به طور کلی حالت روح اینستاگرام به چندین بخش تقسیم می شود که برای فعال کردن و استفاده از هر کدام از آنها باید از ترفند های مخصوص آن استفاده کنیم که در ادامه مطلب با آنها آشنا میشویم.
خارج از بحث اگر دوست دارید یک روزه تعداد زیادی فالوور و لایک بدست بیاوردید بهتون پیشنهاد میکنم یک سر به صفحه خرید فالوور ، خرید لایک یا خرید پیج اینستاگرام بزنید.

آموزش خواندن و دیدن پیام های دایرکت بدون سین خوردن

اوه اوه این ترفند خیلی طرفدار داره و میدونم که الان شما خیلی عجله دارید برای یادگرفتن این ترفند عالی برای همین ما هم روی این ویژگی از حالت روح اینستاگرام مانور ویژه ای داده ایم. اما قبل آموزش بهتره بدونید که این ترفند رو با استفاده از ۴ روش میتونیم انجام بدیم که ما در این مقاله هر چهار روش رو به شما یاد میدهیم تا اگه یکی جواب نداد اون یکی کارت تونو راه بندازه. البته هر چهار روش تضمینی هست اصلا نگران نباشید 🙂

1. خواندن پیام ها بدون سین شدن از طریق قابلیت Restrict کردن

این شگرد که صد در صد تضمینی هست و رو دستش وجود نداره اسمش رستریکت کردن هست که یکی از آپشن های خود اینستاگرام هست. شما با استفاده از این ویژگی میتوانید اکانت کسی را که میخواهید دایرکت آن را بدون سین خوردن بخوانید رستریکت کنید و با خیال راحت پیام ها را ببینید بدون اینکه طرف مقابل از سین شدن با خبر شود. اگر دوست دارید بیشتر با قابلیت های رستریکت آشنا شوید ما برایتان مقاله رستریک اینستاگرام را آماده کرده ایم.

1. در اولین مرحله برای فعال کردن حالت روح اینستاگرام از طریق رستریکت کردن شما باید به صفحه شخص مورد نظر مراجعه کنید. بهترین کار برای ورود به صفحه شخص مورد نظر این است که آیدی آن را طبق تصویر زیر سرچ کرده و وارد پیج طرف بشوید.

2. حال طبق تصویر زیر روی آیکون سه نقطه در بالای صفحه بزنید و در صفحه باز شده روی گزینه Restrict کلیک کنید.

3. سپس در صفحه باز شده جهت تایید رستریکت کردن روی گزینه Restrict Account کلیک کنید.

تبریک! شما با موفقیت مراحل رستریکت را انجام دادین و حال میتوانید به دایرکت طرف مقابل رفته و پیام های آن را بخوانید، بدون اینکه علامت seen برای طرف مقابل نمایش داده شود.

2. خواندن دایرکت بدون سین خوردن از طریق آفلاین شدن

این روش هم خیلی جوابه! شما با استفاده از آفلاین شدن می توانید پیام های طرف مقابل را بدون سین خوردن ببینید. اما یک سری اصول را باید رعایت کنید که در ادامه بهش میپردازیم.
بعد از این که شخص مورد نظر شما پیام هایش را ارسال کرد، کار شما تازه شروع میشود.

1. ابتدا اینترنت خودتان را قطع کنید و سپس وارد برنامه اینستاگرام بشوید و پس از اینکه پیام های طرف مقابل را خوانید از صفحه چت خارج شوید.
2. حال باید از اکانت خودمان خارج بشویم، حواست تون باشه در این روش آیدی و پسورد پیج تان را داشته باشید تا به مشکل برنخورید. برای خروج از اکانت ابتدا به صفحه پروفایل بروید. و در بالای صفحه روی آیکون سه خط بزنید و در صفحه باز شده روی گزینه settings کلیک کنید.
3. حال صفحه را به پایین اسکرول کنید و روی گزینه Log Out بزنید تا از اکانت خودتان خارج بشوید.
4. حالا اینترنت خود را وصل کنید و دوباره با وارد کردن یوزرنام و پسورد پیج وارد اکانتتان بشوید.
همان طور که میبینید پیام های طرف مقابل هنوز سین نخورده ولی شما مخفیانه پیام ها رو مشاهده کردین 🙂

3. دیدن پیام از طریق اعلان ها

این ترفند خیلی مورد پسند افراد نیست ولی بازم در بعضی مواقع جوابه و به کار میاد. نحوه کار اینطوریه که به محض این که طرف مقابل به شما پیامی بدهد، از طرف برنامه اینستاگرام یک نوتیفیکیشن دریافت میکنید که در آن میتوانید متن پیام را بدون سین کردن پیام بخوانید. البته برای استفاده از این روش باید اعلان های برنامه اینستاگرام شما فعال باشد. برای فعال سازی اعلان ها با ما همراه باشید.

1. ابتدا طبق تصویر وارد تنظیمات گوشی خود بشوید و به قسمت اعلان ها یا Notification بروید.

2. حالا طبق تصویر زیر روی گزینه more کلیک کنید، البته این بخش در هر گوشی ای متفاوت است. ولی نگران نباشید با کمی جستجو پیدا میکنید.

3. در صفحه باز شده طبق تصویر زیر برنامه اینستاگرام را پیدا کنید و اعلان ها یا نوتیفیکیشن آن را فعال کنید.

تبریک! این قابلیت برای شما فعال شد.

4. مشاهده پیام دایرکت بدون سین خورن از طریق اینستاگرام غیر رسمی

اپلیکیشن ها پیشرفته ای مانند اینستا ایکس، suninsta و غیره وجود دارند که با استفاده از آنها میتوانید حالت روح اینستاگرام را بدون دردسر فعال کنید. اما از آنجایی که این برنامه ها غیر رسمی هستند ما به شما پیشنهاد نصب این برنامه ها را نمیکنیم. البته با استفاده از این چند تریک خفنی که به شما گفتیم کار شما به نصب این برنامه نمی رسد.

آموزش فعال کردن حالت روح برای مخفی کردن آنلاین و آفلاین بودن

اینستاگرام برای جلب رضایت کاربران خود قابلیتی را همانند تگلرام به برنامه خود اضافه کرده است که با استفاده از آن شما میتوانید زمان آنلاین بودن یا آفلاین بودن خود را از بقیه افراد پنهان کنید. برای فعال کردن این ویژگی با ما همراه باشید.
فقط قبل از شروع آموزش خاستم بهتون بگم ما یک مقاله دیگر به نام مخفی کردن آخرین بازدید در اینستاگرام در سایت مون منتشر کردیم که همین بخش رو به صورت خیلی کامل تر و ویدیویی بهتون یاد دادیم که اگر نیاز داشتین میتوانید ازش استفاده کنید.

1. ابتدا وارد اپلیکشن اینستاگرام بشوید و طبق تصویر زیر در به صفحه پروفایل بروید و در قسمت بالای صفحه روی آیکون سه خط کلیک کنید.

2. در صفحه باز شده روی گزینه settings بزنید تا وارد تنظیمات حساب تون بشوید.

3. در این صفحه روی گزینه Privacy کلیک کنید.

4. حال طبق تصویر زیر روی گزینه Activity Status کلیک کنید.

5. در آخرین مرحله برای پنهان کردن آنلاین بودن در اینستاگرام روی گزینه Activity Status Show کلیک کنید تا طبق تصویر زیر از حالت فعال به حالت غیر فعال در بیاید.

تبریک! شما با موفقیت یکی دیگر از قابلیت های جذاب حالت روح اینستاگرام را فعال کردین.

حالت روح استوری اینستاگرام

حتما برای شما پیش آمده است که بخواهید استوری یک نفر را مشاهده کنید بدون اینکه شخص مورد نظر متوجه این قضیه بشود. ولی این امکان به صوت رسمی وجود ندارد و ما با استفاده از تریک های مخصوص، اینستاگرام را دور میزنیم. میدونم الان خیلی کنجکاو شدین که هر چه سریع تر اینو یاد بگیرید و برید استوری های بقیه رو مخفیانه نگاه کنید و عجله نکنید بهش میرسیم.
به طور کلی 3 روش برای فعال سازی حالت روح استوری اینستاگرام وجود دارد که هر کدام ویژگی های و معایب خودش را دارد که در ادامه با آنها آشنا میشویم.

1. ترفند خاموش کردن اینترنت

اولین روش اینکه اینترنت خودمان را قطع کنیم و استوری طرف را مشاهده کنیم، البته یک سری اصول داره که حتما باید رعایت کنید. ولی قبلش بهتره بدونید که به طور معمول استوری 4 نفر اولی که در نوار استوری قرار گرفته اند با این تریک قابل مشاهده است.

1. ابتدا در صفحه اصلی اینستاگرام طبق تصویر زیر یک بار صفحه را رفرش کنید تا استوری ها لود شوند.

2. حال از برنامه اینستاگرام خارج شوید سپس اینترنت خودتان را قطع کنید و دوباره وارد برنامه اینستاگرام شوید.
3. پس از این که استوری فرد مورد نظر را دیدید دوباره از برنامه اینستاگرام خارج شوید. منظور از خارج شدن اینکه از اکانت خود Log Out کنید و پس از اتصال به اینترنت دوباره وارد اکانت خود شوید.

تبریک! شما با موفیت ترفند حالت روح استوری اینستاگرام را عملی کردید 🙂

2. استفاده از ربات

ما در این ترفند با استفاده از ربات های تلگرامی یا سایت هایی که از طریق آن میتوانیم استوری افراد را دانلود کنیم استفاده میکنیم. یعنی ابتدا استوری ها طرف مقابل را بدون اینکه طرف متوجه شود با استفاده از این ابزار ها دانلود کرده و سپس آن را مشاهده میکنیم. ما در این آموزش یکی از بهترین ربات های تلگرام برای انجام این کار را به شما میدهیم، ولی قبلش بهتون بگم که این روش فقط روی پیج هایی جواب میدهد که خصوصی نیستند و پیج شان عمومی است.

آیدی ربات تلگرام @Instasave_bot

1. مراحل بسیار آسان هست ابتدا وارد ربات تلگرامی که در بالا آیدی ش رو براتون فرستادیم بشوید، سپس آیدی پیج اینستاگرام شخصی را که میخواهید استوری هایش را ببینید وارد کنید.

پس از وارد کردن آیدی طرف به صورت خودکار ربات استوری ها را برای شما ارسال میکند و شما میتوانید دانلود و مشاهده کنید.

3. دیدن استوری بدون سین خوردن با اینستاگرام غیر رسمی

استفاده از اینستاگرام غیر رسمی مثل suninsta و اینستاگرام ایکس کار شما را همه جوره راه می اندازد، چرا که که در این روش دیگر محدودیتی ندارید و در سریع ترین زمان ممکن فقط با فعال کردن حالت روح میتوانید استوری دیگران را بدون سین خوردن ببیند. تنها عیب این روش در رسمی نبودن این برنامه ها هست.

در نهایت...

ما در این مقاله از سایت اینستاگیت سعی کردیم که آموزش نحوه فعال کردن حالت روح اینستاگرام + خواندن پیام دایرکت بدون سین خوردن به همراه تمام نکات مهم و تیرک های آن را به صورت کامل و جامع آموزش بدهیم. اگر سوال یا مشکلی در این باره داشتید حتما در بخش نظرات به ما بگویید، تیم اینستاگیت با افتخار در خدمت شماست 💙

نه خیر، درسته در این مقاله یک جاهایی اینستاگرام را دور زدیم، ولی هیچ ضرری برای پیج شما ندارد و بر خلاف قوانین اینستاگرام نبوده است.

بله، ترفند هایی که در این مقاله یاد میگیرید در کامپیوتر و دسکتاپ هم قابل اجراست و شما میتوانید از این ویژگی ها در کامپیوتر هم استفاده کرده و لذت ببرید.

بله، با استفاده از شگرد هایی که ما در این مقاله به شما گفته ایم خیلی راحت میتوانید به صورت مخفیانه دایرکت ها را بدون سین شدن بخوانید، ولی یک اصولی داره که باید حتما رعایت شود که در این مقاله گفته شده است.

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

  1. سلام خسته نباشید مرسی بابت آموزش تون من میخاستم پیام های یک نفر را بدون سین خوردن ببینم ولی موندم از کدوم یکی از روش هایی که اموزش دادین استفاده کنم؟ میشه بگید کدوم روش ریسک کمتری داره؟ چون اصلا دلم نمیخاد که طرف متوجه بشه پیامش رو سین کردم. مرسی از پاسخگویی تون

    1. سلام قربان شما، از روش رستریکت کردن برای فعال کردن حالت روح اینستاگرام استفاده کنید این روش هیچ ریسکی نداره و با خیال راحت میتونید پیام های طرف رو بخونید بدون اینکه ترس داشته باشید طرف متوجه بشه.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *