اینستاگیت

20 پیج که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند

چه کسانی بیشترین فالوور (دنبال کننده) را در اینستاگرام دارن؟ 20 پیج برتر دنیا از نظر تعداد فالوور در اینستاگرام کدام اند؟ کدوم پست در اینستاگرام بیشترین لایک رو داره؟ کدوم ویدیو در اینستاگرام بیشترین ویو رو داره؟
اگر خیلی مشتاق و کنجشکاو هستید که با این پیج ها آشنا شوید این مقاله از سایت اینستاگیت را اصلا از دست ندین.

پیج هایی که بیشتر فالوور اینستاگرام را در جهان دارند

قبل از اینکه پیج ها رو بهتون معرفی کنم، بهتره بدونید که فالوور های اکثر این پیج ها همه شون واقعی نبوده و احتمالا از طریق راه هایی مثل خرید فالوور اینستاگرام یا حتی خرید پیج آماده اینستاگرام اقدام به افزایش فالوور های پیج شان کرده اند. 🙂
خب بریم 20 تا پیج برتر جهان که بیشترین فالوور رو در اینستاگرام دارند رو بهتون معرفی کنم.

1. اینستاگرام Instagram

اینستاگرام با 553 میلیون فالوور اولین نفر در دنیا هست. من که اصلا نمیتونم حرفی بزنم از بس شگفت انگیزه، بریم سراغ نفر بعدی.

2. کریستیانو رونالدو Cristiano Ronaldo

دومین نفر کریستیانو رونالدو ، فوتبالیست مشهور جهان ، بهترین بازیکن تاریخ پرتغال🤩
رونالدو نه تنها به خاطر بهترین بودن در فوتبال بلکه به خاطر داشتن بزرگترین پیج در اینستاگرام شهرت دارد.
بیش از 484 میلیون نفر در سراسر جهان او را دنبال می کنند و از طریق اینستاگرام به زندگی او نگاه می کنند. او عکس هایی از زندگی حرفه ای و لحظاتی از سبک زندگی اش را در اینستا منتشر می کند.

3. کایلی جنر Kylie Jenner

کایلی جنر رتبه سوم را در میان پیج هایی که بیشترین فالوورها را در اینستاگرام دارد به خود اختصاص داده است. بیش از 370 میلیون نفر او را به صورت مجازی دنبال می کنند. اگر دوست دارید یک زندگی لوکس را تماشا کنید، به پیج کایلی ی سر بزنید😉 او عکس های شگفت انگیزی از فعالیت های روزانه اش منتشر می کند.

4. لیونل مسی Leo Messi

آماده اید نفر بعدی از پیج هایی که بیشترین فالوور در اینستاگرام دارند رو بهتون معری کنم؟
لیونل مسی یکی دیگر از فوتبالیست های معروف لیست ماست. او با نمایش عکس های زندگی شخصی برای فالوورهایش به اوج محبوبیت در شبکه اجتماعی رسیده است. اگر به حساب کاربری او سر بزنید، عکس‌هایی از تمرین فوتبال، لحظاتی از روزهایی که با خانواده و دوستانش دارد رو خواهید دید.
در خال حاضر مسی بیش از 363 میلیون فالوور دارد.

5. دواین راک جانسون Dwayne "The Rock" Johnson

دواین «راک» جانسون کاربر فعال در تمام شبکه‌های اجتماعی از جمله اینستاگرام است. ما ایرانی ها راک رو به عنوان یکی از بهترین بازیگران دنیا میشناسیم 🥰این بازیگر و کشتی‌گیر عکس‌هایی از زندگی روزمره خود، از جمله لحظاتی از زمان خانوادگی، ورزشگاه، تیراندازی و غیره را منتشر می‌کند.
دواین جانسون در همه جا به محبوبیت زیادی دست یافته است و در حال حاضر 339 میلیون فالور دارد.

6. آریانا گرانده Ariana Grande

آریانا گرانده  ، خواننده محبوب، رتبه ششم را در فهرست بیشترین فالوور اینستاگرام در جهان را به خود اختصاص داده است. اگر به صفحه او نگاه می کنید، عکس خود او و همچنین کلاژ عکس و ویدیوهای ساخته شده توسط طرفداران او را خواهید دید.
آریانا در حال حاضر 332 میلیون فالور دارد.

7. سلنا کومز Selena Gomez

سلنا گومز ، نوازنده و بازیگر، صاحب یک حساب کاربری اینستاگرام با بیش از 348 میلیون فالوور است. فید او پر از عکس ها و فیلم های شخصی است.

8. کیم کارداشیان Kim Kardashian

یکی دیگر از نمایندگان خانواده کارداشیان-جنر، کیم کارداشیان است. او یک ستاره تلویزیون و تاجر است، مانند همه افراد این خانواده. کیم یک سبک زندگی لوکس فعال دارد و عکس‌هایی از تیراندازی‌ها و زندگی شخصی در اینستاگرام به اشتراک می‌گذارد که او را به یکی از افرادی که بیشترین فالوور 330 میلیون نفر را در اینستاگرام دارد تبدیل کرده است.

9. بیانسه Beyonce

بیانسه در میان پیج های اینستاگرام که بیشترین فالوور را دارند، جایگاه نهم را با 276 میلیون فالور به خود اختصاص داده است. علاوه بر این، او یکی از صدها نماینده تأثیرگذار تجارت نمایش در جهان است. بیانسه عکس هایی از رویدادها و لحظاتی از زندگی شخصی خود را با فالوورهایش به اشتراک می گذارد.

10. جاستین بیبر Justin Bieber

جاستین بیبر یک شخصیت کاملا بحث برانگیز است. در حالی که بسیاری از مردم طرفدار او هستند، دیگران آشکارا او را دوست ندارند. با وجود این، این خواننده در بسیاری از زمینه ها محبوب است و یکی از پر دنبال کننده ترین اکانت های اینستاگرام را دارد، 259 میلیون نفر پروفایل او را دنبال کردند.

11. کندال Kendall Jenner

کندال نه تنها به دلیل عضویت در خانواده کارداشیان-جنر، بلکه به عنوان یک مدل نیز شناخته شده است. اکانت اینستاگرام او پر است از عکس هایی از فشن شوها، عکاسی و لحظاتی از زندگی شخصی اش.
کندال 258 میلیون فالور دارد.

12. کلویی کارداشتیان Khloe Kardashian

جای تعجب نیست که یکی از اعضای خانواده کارداشیان-جنر در بالاترین رتبه بندی حساب های اینستاگرام قرار دارد. کلویی کارداشیان مانند همه خواهرانش، زندگی لوکس خود را از طریق فید یا استوری با فالورهایش به اشتراک می گذارد.

13. مجله نشنال جئوگرافیک National Geographic

مجله نشنال جئوگرافیک از زمان ظهور فناوری دیجیتال به وجود آمده است. در کنار کانال و وب سایت، یک پیج اینستاگرام با بیش از 240 میلیون دنبال کننده دارد که آن را به یکی از محبوب ترین پروفایل های اینستاگرام تبدیل می کند. اگر از حساب نشنال جئوگرافیک بازدید کنید، می توانید هر نقطه از جهان را به صورت مجازی ببینید.

14. تیلور ژوئیفت Taylor Swift

به رتبه چهاردهم این لیست برویم. پیج تیلور ژوئیفت از سایر صفحات اینستاگرام متمایز است زیرا او توجه زیادی به فید دارد و سعی می کند پست های خود را در یک سبک قرار دهد.

15. جنیفر لوپز Jennifer Lopez

جنیفر لوپز اکانت اینستاگرام خود را به زندگی خود اختصاص داد و به یکی از مشهورترین افراد این پلتفرم تبدیل شده است. او عکس های فوری از پشت صحنه، اخبار مربوط به آهنگ های آینده اش را منتشر می کند و فقط زندگی خود را به دنبال کنندگان نشان می دهد.

16. نایک Nike

برند معروف نایک در بین جوانان و ورزشکاران بسیار محبوب است. این پروفایل اینستاگرام حاوی محصولات ورزشی است، به همین دلیل به یکی از پیج هایی که بیشترین فالوور اینستاگرام را دارند تبدیل شده است. اما در اینجا نمی توانید تبلیغات مستقیم پیدا کنید. این برند فلسفه خاص خود را دارد که با 239 میلیون دنبال کننده به اشتراک می گذارد.

17. نیمار Neymar

فوتبالیست برزیلی در لیست پرطرفدارترین اکانت های اینستاگرام🤫
نیمار صاحب صفحه ای است که در آن عکس هایش را به اشتراک می گذارد، برندهای معروف را تبلیغ می کند و بخش هایی از زندگی حرفه ای خود را نشان می دهد.

18. ویرات کوهلی Virat Kohli

ویرات کوهلی یک کریکت باز هندی مشهور جهان است و یکی از پر دنبال کننده ترین اکانت های اینستاگرام را دارد. او در صفحه خود لحظاتی از زندگی روزمره را پست می کند و مراحل آموزشی و کاری خود را نشان می دهد.

19. نیکی میناژ Nicki Minaj

نیکی میناژ کار بزرگی انجام داد تا به یک هنرمند مشهور رپ تبدیل شود. او اکنون در لیست 30 خواننده ثروتمند رپ و از محبوب ترین خواننده های اینستاگرام قرار دارد

20. مایلی سایرس Miley Cyrus

مایلی سایرس در جایگاه بیستم در بین پیج هایی که بیشترین فالوور را در اینستاگرام دارند قرار می‌گیرد. اگر به حساب کاربری او نگاه کنید، می‌توانید عکس‌های فوری از عکس‌برداری و ویدیوهای پشت صحنه را پیدا کنید. مایلی به خاطر تصویر ظالمانه اش مشهور است.

چه کسانی رو از این لیست دنبال می کنید؟ در نظرات بنویسید

در نهایت...

در این مقاله جنحالی، لیست 20 پیج اینستاگرام با بیشترین فالوور در جهان و پستی که بیشترین لایک رو خورده و ویدیویی که بیشترین ویو رو داشته معرفی کردیم. 🙂
❗️در نظر داشته باشید این رتبه‌بندی می‌تواند در طول زمان تغییر کند.
اگه از این سبک مقالات خوشتون میاد در نظرات به ما بگید تا بازم براتون آماده کنم .

اینستاگرام با 553 میلیون فالوور این رتبه رو به خودش اختصاص داده.

بیشترین لایک در اینستاگرام، عکس تخم مرغ توسط حساب @world_record_egg با 56 میلیون لایک است.

بیشترین ویو 351,787,768 تاس 🤫

با خرید فالوور از اینستاگیت میتونید خودتون رو جز برترین ها کنید 😍

اشتراک گذاری این صفحه

Share on facebook
Share on twitter
Share on linkedin
Share on telegram
Share on whatsapp

مقالات مرتبط

قبلی
بعدی

نظرات کاربران

به گفتگوی ما بپیوندید و نظر خود را با ما در میان بگذارید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *